تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818880681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تجلیل از مقام زن در شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم تجلیل از مقام زن در شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره ،جمعی از معاونین و بانوان شاغل در شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری مراسم تجلیل از مقام شامخ زن و روز مادر در دفتر مدیرعامل این شركت برگزار شد.
۱۳۹۵ شنبه ۱۴ فروردين ساعت 12:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،در ابتدای این مراسم مشاوره فرهنگی شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن به تمام مادران این سرزمین اظهار کرد:حضرت زهرا (س) الگوی تمام نمای تمامی آحاد مردم است.
قاسم حبیبی با بیان اینکه در جامعه‌ای قرار داریم که حضرت زهرا (س) الگوی رفتار و اندیشه است، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) جزء زنان بزرگ اسلام است.
وی تصریح کرد:زنان مسلمان باید از مکتب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) درس بگیرند و با سلاح عفت و ایمان جامعه خود را حفظ و نسل‌های آینده را هدایت کنند.
رئیس هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت:در نظام اسلامی زن می‌تواند به عنوان یک انسان فعال در کنار مردان فعالیت اجتماعی داشته چرا که رهبر انقلاب نیز چشم‌انداز روشنی را پیرامون نقش زنان در تداوم اسلام تدوین کردند پس توجه به اشتغال زنان باید مدنظر مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.
علیرضا شفیع زاده اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بر این اعتقاد است که زنان مسیر تعالی را راحت‌تر و در سطوح مختلف مدیریت جامعه طی می‌کنند و دولت بر این اساس وظیفه دارد برابر بانوان و آقایان فرصت‌های مناسبی ایجاد و مسئولان را به این سمت سوق دهد.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اگر شرایط را برای حضور زنان فراهم کنیم شادی و نشاط نیز به خانواده‌ها بر می‌گردد، گفت:اگر بتوانیم خانواده‌ها را از محورهای کنونی نجات دهیم بسیاری از مشکلات نیز رفع می‌شود.
وی نقش زنان در اقتصاد مقاومتی را مهم عنوان کرد و گفت:اقتصاد مقاومتی زمانی امکان‌پذیر است که از تمامی نیروهای جمعیتی استفاده شود از این‌رو اگر فرصت اشتغال و فعالیت اقتصادی به زنان داده شود در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نیز می‌توانند اثرگذار باشند.
در پایان این مراسم با اهدای گل و هدایایی توسط رئیس هیات و مدیره مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهار محال و بختیاری از پرسنل شاغل در این شركت تجلیل شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن