تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814780174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین درخواست هند در سازمان ملل را وتو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
چین درخواست هند در سازمان ملل را وتو کرد
چین درخواست هند در سازمان ملل را وتو کرد چین بار دیگر درخواست هند مبنی بر قرار گرفتن «مولانا مسعود اظهر» سرکرده «جیش محمد» در فهرست تروریستی سازمان ملل را وتو کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، چین برای دومین بار درخواست هند مبنی بر قرار گرفتن نام «مولانا مسعود اظهر» سرکرده گروه تروریستی «جیش محمد» پاکستان در فهرست تروریستی سازمان ملل را وتو کرد.

با توجه به حمله تروریستی ماه ژانویه ۲۰۱۶ میلادی به پایگاه هوایی «پتان کوت» هند که در آن ۷ تن از نیروهای امنیتی این کشور کشته شدند، دوات هند از سازمان ملل درخواست کرد نام «مولانا مسعود اظهر» سرکرده گروه تروریستی «جیش محمد» در لیست سیاه سازمان ملل قرار گیرد. در این درخواست مستنداتی دال بر دست داشتن گروه تروریستی «جیش محمد» در حمله تروریستی به پایگاه هوایی هند به سازمان ملل ارایه شده بود.

هند در درخواست خود آورده است با شامل نشدن نام این گروه تروریستی از جمله «مولان مسعود اظهر» سرکرده این گروه در پاکستان، امنیت در شبه قاره هند و پاکستان با خطراتی روبرو خواهد بود.

لازم به ذکر است در سال ۲۰۰۱ میلادی گروه «جیش محمد» در فهرست گروههای تروریستی قرار گرفت اما بعد از حملات تروریستی در شهر بمبئی هند، چین در خواست هند مبنی بر قرار گرفتن نام «مولانا مسعود اظهر» سرکرده این گروه تروریستی در فهرست سیاه سازمان ملل را وتو کرد.
 

منبع: مهر


95/1/14 - 10:28 - 2016-4-2 10:28:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن