تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناگران موج های آبی مشهد فردا به دبی می روند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: تیم سرزمین موج های آبی مشهد با ۷ شناگر به نمایندگی از ایران، ۱۶ تا ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ در مسابقات بین المللی دبی شرکت می کند.
به گزارش ایسنا، تیم سرزمین موج های آبی مشهد که قهرمان سه دوره پیاپی لیگ شنای ایران شده است، فردا (یکشنبه) با ۷ شناگر برای حضور در مسابقات بین المللی دبی ۲۰۱۶، تهران را به مقصد دبی ترک می کند.
این مسابقات از ۱۶ تا ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ برگزار می شود.
در پایان سیزدهین دوره لیگ شنا (سال ۱۳۹۴) سرزمین موج های آبی مشهد با ۴٢۴١ امتیاز برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. پس از این تیم پاس قوامین و شقایق عطر به ترتیب با ٣٧٠۴ و ٣۶٠٧ امتیاز دوم و سوم شدند.
آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی هم برای اعزام به این مسابقات انتخاب شده بودند اما به دلیل مشکلات خروج از کشور و قوانین نظام وظیفه نتوانستند تیم را همراهی کنند.
شناگران موج های آبی ساعت ۸ صبح یکشنبه (۱۵ فروردین ۱۳۹۵) از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به دبی پرواز می کنند و پس از چهار روز مسابقه، عصر جمعه (۲۰ فروردین ۱۳۹۵) زمان بازگشت این تیم به کشور است.
*تیم سرزمین موجهای آبی مشهد اعزامی به مسابقات ...
[ مشاهده متن کامل خبر شناگران موج های آبی مشهد فردا به دبی می روند در خبرگزاری دانشجویان ایران ]
شناگران موج های آبی مشهد فردا به دبی می روند






شنبه ، ۱۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.khorasan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن