تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814861326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی مسئولان ارشد نسبت به آمریکا ترس دارند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: این افراد بعد از بازخورد سخنانشان این حرف را تکذیب و یا اعلام می کنند که منظورشان این سخنان نبود و برای طرح مسئله مطرح شده بهانه تراشی می کنند و حتی اعلام می کنند که مطلب بدون هماهنگی با ما منتشر شده است.
امام جمعه کرج با تاکید براینکه توان دفاعی و موشکی کشور برای ایستادگی ونشاندن دشمن بر سرجای خود لازم است گفت: نادیده گرفتن توان دفاعی کشور که از سوی برخی مسئولان و جریانات سیاسی مطرح می شود از بین بردن روحیه انقلابی مردم و استحاله انقلاب است.
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه امروز نماز جمعه شهر کرج با اشاره به سیزدهم فروردین "روز طبیعت" اظهار داشت: آنچه از آیات و روایت بر می آید این است که خداوند همه نعمات الهی را مسخر انسان کرده است تا انسان به واسطه این نعم در راستای بندگی خدای متعال قدم بردارد.
وی افزود: انسان با سوء تدبیر و پیروی ازهوا و هوس اقدام به تخریب و از بین بردن نعم الهی می کند و مردم دریا و خشکی را به فساد می کشند که همانطور که در قرآن آمده است این به فساد کشیدن دارای آثاری منفی برای انسان وجامعه است.
امام جمعه کرج با بیان اینکه خداوند متعال منشاء خیرمحض است و هیچ شروبدی از طرف خدا به هیچ مخلوقی نمی رسد بیان کرد: هر بدی که به انسان می رسد نتیجه اعمال خود اوست و هیچ چیزی جز خیرمحض از خداوند برای انسان نازل نمی شود.
وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی و حفظ آن ...
[ مشاهده متن کامل خبر برخی مسئولان ارشد نسبت به آمریکا ترس دارند در تابناک ]

جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن