تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیروان: امروز نیاز کشور مجهز شدن به سلاح های مدرن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شیروان- ایرنا- امام جمعه شیروان گفت: امروز نیاز کشور است که به انواع و اقسام سلاح های روز و مدرن مجهز باشد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های این هفته نمازجمعه شیروان با بیان اینکه برخی ها می گویند آینده زمان مذاکره است اظهار کرد: مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند هم زمان مذاکره و هم موشک است.
وی با بیان اینکه ما هم منطق مذاکره داریم و هم منطق موشک گفت: اگر امروز موشک هایمان را امتحان می کنیم برای این است که دشمن بفهمد ما با کسی سر جنگ و نزاع نداریم ولی ملتی هم نیستیم که زیر بار حرف زور برویم و شعار ما شعار حسینی است.
کوثری ضمن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران افزود: 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ملتی که خون داده و سینه سپر کرده تا این نظام روی کار آمده که 98.2 درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی رای دادند که با خون های زیبا 250 هزار شهید این نظام امضا شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) گفت: اگر فرهنگ فاطمی در جامعه رونق پیدا کند دیگر مشکل اخلاقی و خانوادگی، طلاق، بزهکاری و خلافکاری نخواهیم داشت زیرا که همه این مصیبت ها به خاطر دوری از مکتب اهل بیت و فاطمی است.
به گفته وی، باید فرهنگ حجاب، عفاف، ...
[ مشاهده متن کامل خبر امام جمعه شیروان: امروز نیاز کشور مجهز شدن به سلاح های مدرن است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
امام جمعه شیروان: امروز نیاز کشور مجهز شدن به سلاح های مدرن است






جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن