تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استرس در فدراسیون فوتبال به خاطر همگروهی با عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: استرس در فدراسیون فوتبال به خاطر همگروهی با عربستان
هرچند فدراسیون فوتبال روز گذشته در نامه ای اعتراض اش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد. اما حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی های باشگاهی ایران در کشور سوم به عربستان کمک خواهد کرد که در مورد بازی های تیم ملی هم درخواست چنین حکمی بکند.
عصرایران - هنوز دو هفته دیگر تا برگزاری قرعه کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا باقی مانده است. 27 فروردین کنفدراسیون فوتبال آسیا براساس رنکینگ فیفا قرعه کشی مرحله نهایی را انجام می دهد. نکته ای که در سید بندی برهمه مشخص است عدم قرار گرفتن ایران و عربستان در یک سید است. این به آن معنی است که تیم ملی ایران به احتمال 50درصد در گروه عربستان قرار خواهد گرفت. همگروهی تیم ملی ایران و عر بستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 حتما یک بحران برای فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود. مسوولان فدراسیون فوتبال عربستان پس از اینکه موفق شدند در کنفدراسیون فوتبال آسیا حرف خود را پیش ببرند . اصلا از بازی های تیم ملی کوتاه نخواهند آمد و همین مساله به بحرانی تبدیل خواهد شد. هرچند فدراسیون فوتبال روز گذشته در نامه ای اعتراض اش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد. اما حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی های باشگاهی ایران در کشور سوم به عربستان کمک خواهد کرد که در مورد بازی های تیم ملی هم درخواست چنین حکمی بکند. از سویی برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی به عهده فیفاست و رای هم توسط آن نهاد صادر می شود اما این احتمال وجود دارد که رای کنفدراسیون فوتبال آسیا به مدرکی برای عربستان تبدیل شود. از امروز تا دو هفته دیگر فدراسیون فوتبال ایران حتما استرس زیادی را تحمل خواهد کرد. شاید در این میان ایجاد روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان و برگزاری برخی مذاکرات مشکل فدراسیون فوتبال را حل کند اما اگر این اتفاق نیافتد فدراسیون روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - 01 April 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن