تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه باشگاه‌های آسیایی به فدراسیون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نامه باشگاه‌های آسیایی به فدراسیون فوتبال
فدراسیون فوتبال هنوز در قبال رای صادره از سوی کمیته اجرایی درباره برگزاری دیدار تیم های ایرانی و تیم های عربستانی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا موضع شفافی نگرفته است!

به گزارش "ورزش سه"، هم اکنون کسی نمی داند که موضع فدراسیون فوتبال در این باره چیست. از رای صادره تبعیت خواهد کرد یا بازی در کشور ثالث را رد می کند. هر چند در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر تمکین از رای صادره وجود داشته و اینکه فدراسیون فوتبال درحال مذاکره با چند کشور است تا در خصوص کشور ثالث تعیین وضعیت کند.

این در حالی است که تیم های عربستانی حتی نام ورزشگاه هایی که قرار است پذیرای تیم های ایرانی باشند مشخص کرده اند. همین باشگاه های ایرانی را وادار به واکنش کرده است و در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواسته اند هر چه سریعتر تکلیف آنها را مشخص کند.

این حق سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است که در فاصله کمتر از سه هفته مانده به میزبانی از تیم های عربستانی بدانند که قرار است در کدام کشور بازی کنند. تیم های ایرانی نیاز به شبیه سازی دارند. بازی در استرالیا یا عمان با بازی در ازبکستان متفاوت است و طبیعی است که بازی در هر یک از این کشورها نیازمند برنامه ریزی خاصی است.

کمیته اجرایی مدت هاست رای به برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث داده اما فدراسیون فوتبال به بهانه در پیش بودن تعطیلات نوروزی از کنفدارسیون فوتبال آسیا برای تعیین کشور یا کشورهای ثالث مهلت خواسته و در حالی که تنها یک روز به این مهلت باقی مانده است هنوز کشور ثالث را تعیین نکرده و هنوز هم مشخص نیست اصلا بازی در کشور ثالث را پذیرفته است یا نه.

دغدغه های باشگاهی آسیایی ایران قابل درک و منطقی است و متاسفانه عدم هماهنگی میان باشگاه ها و فدراسیون فوتبال موجب اتخاذ تصمیمات دو گانه شده و این دستاویز رسانه های عربستانی برای حمله به فوتبال ایران قرار گرفته است. در حالی که فدراسیون فوتبال پیشنهاد برگزاری بازی در لبنان را مطرح کرده ذوب آهن به دنبال این است که در استرالیا میزبان تیم های عربستانی باشد.

به هر صورت سه تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نامه خود به فدراسیون فوتبال خواسته اند هر چه زودتر در جریان سیاست های اجرایی فدراسیون فوتبال قرار بگیرند تا تکلیف خود را بدانند.


13:28  1395/01/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن