تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819213272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادر و فرزند در دریاچه کارون 3 غرق شدند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرپرست تیم نجات غریق سازمان آب و برق خوزستان از غرق شدن یک مادر و دختر در منطقه زیرکوه در دریاچه سد کارون 3 خبر داد.
امامقلی فرهادی باجولی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این حادثه ساعت 14 روز پنجشنبه به ما اطلاع داده شد افزود:این مادر و دختر ساکن منطقه زیر کوه می باشند که در دریاچه سد کارون 3 غرق شدند.
وی با بیان اینکه تیم نجات غریق سازمان آب و برق خوزستان برای یافتن اجساد این دو نفر در محل حادثه حاضر شده افزود:مادر حدودا 40 ساله و دختر وی نیز 10 ساله بوده و هنگامیکه برای شستن لباس و بردن آب به کنار دریاچه رفته بودند در آن غرق شدند.
فرهادی افزود:کمبود امکانات از جمله نبود پایگاه امداد و نجات در منطقه و نبود دسترسی به نیروهای هلال احمر باعث شده سالانه شاهد چنین حوادث تلخی در منطقه باشیم و به رغم درخواست های متعدد توجهی به این مسئله نشده است.
سرپرست تیم نجات غریق سد کارون 3 وابسته به سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد:
بعد از گذشت 12 سال از آبگیری سد کارون 3 تنها راه تردد مردم این منطقه شناورهای سازمان آب و برق خوزستان می باشد که این مسئله باعث شده به خاطر محدودیت زمان کاری این شناورها از ساعت 7 صبح تا 21 شب شاهد اتفاقات ناگوار بسیاری در منطقه باشیم.
فرهادی افزود:هر چند یک قایق ...
[ مشاهده متن کامل خبر مادر و فرزند در دریاچه کارون 3 غرق شدند در تابناک ]
مادر و فرزند در دریاچه کارون 3 غرق شدند






جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن