تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدفگذاری ژاپن برای جذب 40 میلیون گردشگردر سال*


واضح آرشیو وب فارسی:عصر اقتصاد: مقامات حوزه گرشگری ژاپن با اعلام اینکه اهداف این کشوردر جذب گردشگر با توجه به تحولات صورت گرفته در حوزه اقتصادی تغییر کرده، از برنامه ریزی جدید خود برای جذب 40 میلیون گردشگر در سال خبر داده اند .
ژاپن پیشتر تاکید داشت که به دنبال جذب 20 میلیون گردشگر است اما ظاهرا با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازیهای المپیک 2020 میلادی، اینک هدف خود را جذب 40 میلیون نفر در سال اعلام کرده است.
«شینزو آبه» نخست وزیر این کشور گفت که ژاپن در حال بهبود شرایط اقتصادی است و شمار گردشگرانی که به این کشور می آیند هر روز در حال افزایش است.
وی گفت: چنانچه کشورش بتواند تا سال 2020 میلادی هر سال 40 میلیون گردشگر را جذب کند هدف بعدی جذب 60 میلیون نفر تا سال 2030 میلادی خواهد بود.
آمارهای منتشره نشان می دهد که سال گذشته میلادی نزدیک به 19 میلیون و 700 هزار نفر از ژاپن دیدن کردند که درآمد حاصله از آن برای کشور به 30 میلیارد و 930 میلیون دلار رسید.
تسهیل در صدور ویزا و بازگشت مالیات خرید به گردشگران و همچنین تضعیف «ین» واحد پول ملی این کشور نقش مهمی در جذب بیشتر گردشگران داشته است.
روزنامه «ژاپن تودی» پیش ...
[ مشاهده متن کامل خبر هدفگذاری ژاپن برای جذب 40 میلیون گردشگردر سال* در روزنامه عصر اقتصاد ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر اقتصاد]
[مشاهده در: www.asre-eqtesad.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن