تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813112571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتیاد و طلاق نوک پیکان اقدامات مسوولان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران : اعتیاد و طلاق نوک پیکان اقدامات مسوولان مازندران ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، گفت: اعتیاد و طلاق نوک پیکان اقدامات مسوولان مازندران است و باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
اعتیاد و طلاق نوک پیکان اقدامات مسوولان مازندران

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری اظهار داشت: با توجه به وضعیت فزاینده طلاق و اعتیاد در استان مازندران ،  برنامه ریزی های جدی حوزه اجتماعی استان این دو موضوع را پیگیری می کند .  وی ادامه داد : مازندران به عنوان یکی از پنج استان کشور مبارزه به اعتیاد شناخته شدو تلاش های خوبی دراین زمینه انجام شده است .
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین در خصوص اجرای طرح مبارزه با طلاق گفت که در دو شهرستان فریدونکنار و بابلسر که آمار بالاتر طلاق در استان را دارند این طرح بصورت پایلوت اجرا می شود.
یونسی ادامه داد :که بررسی کارشناسی و مقابله با طلاق و اعتیاد برنامه مهم و اساسی امسال استان است .
وی با تاکید بر فعالیت جدی برای مبارزه با قاچاق کالا وفساد  اداری گفت : مردم نیز می توانند با ارائه گزارش های لازم در این زمینه یاری گر باشند .
یونسی ادامه داد : گام بلند اقتصاد مقاومتی با مقابله در برابر فساد اداری محقق خواهد شد .
وی از برنامه ریزی برای اجرای شعار سال مقام معظم رهبری ادامه داد : برای این منظور قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان مازندران تشکیل شد .
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اقتصاد مقاومتی راجلوگیری از هزینه ای اضافی ، بهره برداری از ظرفیت ها و شناسایی تهدیدات و فرصت ها برشمرد.
وی از سال 94 به عنوان سال پرافتخار و موفقیت آمیزی برای کشور نام برد و ادامه داد : برجام و دستیابی به موفقیت در حق مسلم انرژی هسته ای ، موفقیت بین المللی است که بعد از سالهای تلاش دیپلماسی به آن دست یافتیم .
یونسی از برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند بعنوان  دستاورد باارزش برای دولت و ملت یاد کرد و خاطرنشان کرد : مازندران بر خود می بالد که بالاترین میزان حضور واجدان شرایط را داشت .
 

۱۳۹۵/۰۱/۱۲ ۱۸:۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن