تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801204814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار نهاوند: اقتصاد مقاومتی راهبرد دولت برای توسعه کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نهاوند – ایرنا – فرماندار نهاوند گفت: اقتصاد مقاومتی از مولفه و برنامه های بنیادین اقتصادی کشور برای رسیدن به توسعه با بهره مندی از توان داخلی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و دولت هم آنرا به عنوان یک راهبرد اساسی در برنامه های خود مورد عمل قرار داد.
کریم حمیدوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مقام معظم رهبری در اعلام برنامه های اساسی کشور همه ساله در ابتدای سال شعاری را اعلام می کنند که لازم است همه آنرا مبنای کار خود قرار دهند و به آن پایبند باشند.
وی اقتصاد مقاومتی را برنامه ای مبتنی بر بهره گیری از استعداد های درونی ذکر کرد و افزود : اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زاست که در واقع به ظرفیتها و استعدادهای موجود هر منطقه تاکید دارد و بر توان داخلی برای کاهش وابستگی به خارج متمرکز می باشد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم این سیاست در دستور کار قرار گرفته افزود: دولت در عمل ثابت نموده که به توان و استعدادهای داخلی اعم از نیروی انسانی ماهر و همچنین امکانات مادی داخلی اعتقاد دارد و طی این مدت توانسته رشد اقتصادی را آغاز نماید.
فرماندار نهاوند با بیان اینکه سیاست دولت در سال جدید تاکید بر اقتصاد مقاومتی و محقق نمودن منویات رهبری است اضافه کرد: خوشبختانه دولت با اعتقاد به بنیانهای داخلی امسال عزم خود را جزم نموده تا به برنامه های اقتصادی خود شتاب دهد و در این راستا بدنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی ...
[ مشاهده متن کامل خبر فرماندار نهاوند: اقتصاد مقاومتی راهبرد دولت برای توسعه کشور است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
فرماندار نهاوند: اقتصاد مقاومتی راهبرد دولت برای توسعه کشور است






پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن