تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821260353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفوذ در کوبا به سبک آمریکایی+سند/عکس


واضح آرشیو وب فارسی:حامیان ولایت: شواهد و مدارک درباره میزان پولی که این آژانس ها برای پروژه های خود در کوبا خرج کرده اند، چندان کامل و دقیق در دسترس نیست. وبسایت USAID گزارش کرد که در سال های 2001-1996، پنج میلیون دلار برای برنامه های کوبایی هزینه کرده است. ولی در سال 2002، این بودجه به 20 میلیون دلار افزایش یافت.
افشاگری جاسوس سابق سیا:
«فیلیپ آجی» (Philip Agee) افسر سابق «آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا» (سیا) و نویسنده بود که از 1957 به استخدام این سازمان درآمد و بیشتر دوران ماموریت خود را در کشورهای آمریکای لاتین چون اروگوئه، اکوادور و مکزیک گذراند. آجی بعد از استعفایش از سیا در 1968، به منتقد سرسخت سیاست ها و روش های سیا تبدیل شد.

فیلیپ آجی در دهه 1970
او نویسنده یکی از مهم ترین کتاب ها درباره سازوکار درونی سیا با عنوان «از درون کمپانی؛ روزنوشته های سیا» (1975) است. مقاله ای که از پی می آید، به قلم او، در آخرین سال حیاتش در سال 2008 منتشر شد. او در همین سال در سن 73 سالگی در کوبا درگذشت.

فیلیپ آجی در دوران پیری در کوبا
چگونه سیا برای سرنگونی حکومت ها در «جامعه مدنی» نفوذ می کند؟
در پی زندانی شدن 75 «معترض سیاسی» و اعدام سه رباینده کشتی توسط حکومت کوبا (می 2008)، محکومیت دولت کاسترو بابت این اقدام، سریع، شدید و تقریبا جهانی بود. بسیاری از دوستان گذشته کوبا با وجهه و اعتبار بین المللی، در بین منتقدان بودند.
در بین صدها ایمیلی که با موضوع نکوهش اقدام دولت کوبا دریافت کردم، به راحتی ...
[ مشاهده متن کامل خبر نفوذ در کوبا به سبک آمریکایی+سند/عکس در پایگاه خبری حامیان ولایت ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حامیان ولایت]
[مشاهده در: www.ehavadar.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن