تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک پرحجم در سه محور شمالی؛ برف و باران در جاده های ۶ استان


واضح آرشیو وب فارسی:سلامت نیوز: سلامت نیوز :بر اساس گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در سه محور هراز، چالوس و فیروزکوه سنگین و نیمه سنگین گزارش شده و این در حالی است که بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۶ استان کشور همچنان ادامه دارد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مقاطعی از محورهای مواصلاتی هراز، چالوس و فیروزکوه هستیم.
بر اساس این گزارش حجم خودروها در این سه محور به اندازه ای است که ترافیک در بخش هایی از مسیر برگشت به حالت سنگین درآمده است.
در حال حاضر ترافیک در محدوده های مرزن آباد تا دزدبن, هزار چم, سیاه بیشه, پل زنگوله, پیچ سرهنگ, گچسر و سد کرج در محور کرج چالوس، محدوده های پارک جنگلی آمل, نارنجستان, گزنک, تونل تکاور 2, آب اسک و پلور در محور هراز و همچنین محدوده شیرگاه تا سوادکوه فیروزکوه در فیروزکوه دارای ترافیک نیمه سنگین است.
همچنین در برخی محورهای آذربایجان شرقی بارش برف و در محورهای مواصلاتی استان های مازندران، گلستان، فارس، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی بارش باران گزارش شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر ترافیک پرحجم در سه محور شمالی؛ برف و باران در جاده های ۶ استان در سلامت نیوز ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سلامت نیوز]
[مشاهده در: www.salamatnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن