تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز 12 فروردین پایان اعتکاف دانش آموزان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس خبرداد: امروز 12 فروردین پایان اعتکاف دانش آموزان فارس معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس گفت: اعتکاف علمی می تواند بستر مناسبی برای تقویت فرهنگ آموزش در دانش آموزان باشد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ فروردين ساعت 11:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا فارس، ناصر قجری در بازدید از یکی ازپایگاه اعتکاف علمی دانش آموزان شیراز در دبیرستان فرزانگان 2 ناحیه یک گفت: اعتکاف علمی می تواند بستر مناسبی برای رشد علمی و تقویت فرهنگ آموزش در دانش آموزان باشد. وی افزود: با توجه به برنامه دید و بازدید خانواده ها در تعطیلات نوروز، پایگاه های اعتکاف علمی محیطی امن و آرام برای دانش آموزان فراهم نموده تا از این فرصت برای تعامل و تقویت بنیه علمی خود استفاده کنند. قجری با تاکید بر نقش موثر خانواده ها در تسهیل رشد علمی دانش آموزان افزود: حضور مشاورین و دبیران توانمند ،از نقاط قوت این طرح می باشد. معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس با اشاره به برگزاری این طرح در سال های گذشته افزود: این طرح علمی جای رشد زیادی دارد که نیازمند برنامه ریزی منسجم تر و کارشناسی شده در سال های آتی می باشد. قجری تاکید کرد: باید سال آینده طرح اعتکاف علمی را در برنامه راهبردی خودقرار دهیم و به سمت ایجاد فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن آن در محیط های آموزشی پیش برویم. وی گفت: هر حرکتی که زمینه ارتقاو تقویت فرهنک آموزش را فراهم کند مورد توجه می باشد وباید همه همکاران و دست اندرکاران این برنامه نیز به صورت پویا و قوی در این مسیر گام بردارند. قجری در ادامه گفت:استان فارس در سال جاری ،نسبت به سال های قبل در زمینه جذب دانش آموزان به این برنامه، رشد 100 درصدی داشته که نشان از توجه همکاران و مسوولین به این مهم دارد . قجری باشاره به اینکه پایگاه اعتکاف مطالعاتی دانش آموزان،همزمان با تعطیلات نوروز در 9 مدرسه شهر شیراز راه اندازی شده است گفت:این طرح که با استقبال چشم گیر دانش آموزان و والدین آنها روبرو شده است، از بیست وپنجم اسفندماه 94 آغاز شده و دوازدهم فروردین 95 به پایان می سد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن