تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820049920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم شهدای مل گاودان قهرمان بیست چهارمین دوره جام شهدای زایر عباسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بوشهر-ایرنا- تیم منتخب شهدای مل گاودان شهرستان دشتی استان بوشهربه مقام قهرمانی بیست چهارمین دوره مسابقات جام شهدای روستای زایر عباسی رسید.
به گزارش ایرنا، روز پنج شنبه دیدار پایانی این دوره ازمسابقات درزمین ورزشی روستای زایر عباسی بین دو تیم منتخب شهدای مل گاودان دشتی ومنتخب شهدای محمد عامری برگزارشد که با پیروزی تیم منتخب شهدای مل گاودان به پایان رسید.
این دیدار دروقت قانونی واضافی با نتیجه مساوی یک بریک پایان یافت اما درضربات پنالتی تیم منختب شهدای مل گاودان دشتی موفق شد با نتیجه 5 بر3 به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.
دبیرجشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره سرداران و 15شهید روستای زایر عباسی در مراسم اختتامییه این مسابقات گفت: جام شهدای روستای زایر عباسی یکی ازقدیمی ترین مسابقات فوتبال در روستاهای استان بوشهر است که هرساله در ایام نوروز برگزار می شود.
محمد فقیه افزود: بیست و چهارمین دوره این مسابقات با شرکت 16 تیم از روستاهای شهرستان دشتی و تنگستان و در زمین خاکی این روستا از دهم اسفندماه سال گذشته برگزار شد که در دیدار افتتاحییه مسابقه ای بین پیشکسوتان پرسپولیس تهران و پیشکسوتان این مسابقات برگزار شد .
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم منتخب شهدای روستای خورشهاب تنگستان و منتخب شهدای ...
[ مشاهده متن کامل خبر تیم شهدای مل گاودان قهرمان بیست چهارمین دوره جام شهدای زایر عباسی شد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن