تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815580267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 44 هزار نفرشب در مراکز اسکان موقت مشهد اقامت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشهد- ایرنا- مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد از اقامت بیش از 44 هزار نفرشب مسافر نوروزی در مراکز اسکان موقت این کلانشهر خبر داد.
علی قناویزچی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد اقامت از 28 اسفند پارسال تا صبح یازدهم فروردین ماه در مراکز اسکان موقت شهرداری و کمپ غدیر مشهد ثبت شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به بارندگی های شب گذشته هزار و 781 نفر در مراکز سرپوشیده کمپ غدیر، مجتمع ورزشی شهید مغنیه و شهید بهشتی اسکان داده شدند.
قناویزچی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از 10 هزار و 800 خانوار از مسافران ورودی به مشهدالرضا (ع) در چادر اقامت کرده اند.
وی با اشاره به وجود 27 پایگاه راهنمای زائر در سطح شهر افزود: بر فراز 20 پایگاه راهنمای زائر در شهر تلویزیون های ال.ای.دی نصب شده که با پخش نماهنگ های مختلف و نمایش اطلاعات شهر، از این طریق به نیازهای زائران در زمینه آشنایی با اماکن زیارتی و گردشگری شهر مشهد پاسخ داده می شود.
وی ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از دو هزار و 400 نفر در مراکز و پایگاه های راهنمای زائر پاسخگویی شده اند.
مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین تاکنون حدود 98 هزار نسخه انواع محصولات فرهنگی و اطلاع رسانی بین زائران و مسافران نوروزی توزیع شده است. ...
[ مشاهده متن کامل خبر بیش از 44 هزار نفرشب در مراکز اسکان موقت مشهد اقامت کردند در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن