تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدید به اخراج یکی از وزرای لبنانی حامی حزب الله


واضح آرشیو وب فارسی:شیعه نیوز: روزنامه ای فرامنطقه ای به نقل از یکی از سفرای کشورهای حاشیه خلیج فارس در لبنان اعلام کرد مقابله با حزب الله به منظور مقابله با نفوذ منطقه ای ایران است ؛ این روزنامه هم چنین از تهدید به اخراج یکی از وزرای لبنانی حامی حزب الله خبر داد.
به گزارش«شیعه نیوز»، روزنامه فرامنطقه ای «الشرق الاوسط» به نقل از سفرای یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در لبنان نوشت تصمیم مقابله با حزب الله، تصمیمی استراتژیک و در راستای چارچوب مقابله با نفوذ ایران در منطقه است.
بر اساس گزارش مذکور، منابع لبنانی پیش بینی کرده اند که این گام ها در مرحله آینده شدت بگیرد و تعداد بیشتری از لبنانی های وابسته یا حامی حزب الله از برخی کشورها اخراج شوند.
در همین راستا، یک نماینده لبنانی وابسته به جریان «14 مارس» اعلام کرد یکی از وزاری جریانی مسیحی (که نامش ذکر نشده) هشداری از جانب مسئولی عالیرتبه از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دریافت کرده و در این نامه تهدید شده اگر از حمایت حزب الله دست برندارد به جمع اخراج شدگان حامی حزب الله که از کشورهای حاشیه خلیج فارس اخراج شده اند، افزوده خواهد شد.
در دوم مارس امسال (2016) کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس حزب الله لبنان را در فهرست گروه های تروریستی قرار دادند.
پس از آن دهها لبنانی به بهانه وابسته بودن به حزب الله از کشورهایی مانند کویت، بحرین و امارات اخراج شدند و این روند ادامه دارد.
انتهای پیام/654
[ مشاهده متن کامل خبر تهدید به اخراج یکی از وزرای لبنانی حامی حزب الله در سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز ]
تهدید به اخراج یکی از وزرای لبنانی حامی حزب الله






چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شیعه نیوز]
[مشاهده در: www.shia-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن