تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیتر امشب/ نمره بالای ۱۷ به اعضای جمعیت هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیتر امشب/ نمره بالای ۱۷ به اعضای جمعیت هلال احمر


دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور ضمن ابراز رضایت از همکارانش در جمعیت طرح نوروزی هلال احمر در سال ۹۵ به آنها نمره بالای ۱۷ داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور بیان اینکه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر حسب وظیفه ذاتی خود، آمادگی کامل برای کمک به همنوعان و هموطنان در حوادث غیر مترقبه دارد، گفت: هلال احمر امسال به شکل متمرکز و با استفاده از ظرفیت سازمان های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان و با تکیه بر آنان در نقاط مختلف در خدمت مردم بود.
علی اصغر احمدی  در ادامه گفت: هلال احمر در کنار دولت همزمان که در برنامه ششم توسعه نقش ایفا می کند، برای خود جمعیت هلال احمر در حال تدوین برنامه است.
احمدی افزود: این برنامه از نظر کیفی و کمی هدف گذاری می شود تا سال ۱۳۹۹ مشخص شود هلال احمر از کجا به کجا باید برسد.
او تصریح کرد: البته اهداف و ماموریت‌های هلال احمر روشن است و مردم می دانند و ما مصمم هستیم براساس آمایش سرزمین و ظرفیتهای موجود و استعدادهای که در استان وجود دارد با شناسایی نقاط حادثه خیز و افزایش تاب آوری جامعه و کمک به رفاه انسان‌ها، حتما در کنار مردم باشیم.
دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه ناوگان هوایی هلال احمر کشور دارای ۱۷ هلی کوپتر است، افزود: قرار است سه هلی کوپتر دیگر به این تعداد اضافه شود و ۶ هلی کوپتر دیگر خریداری شده است و ما درصدد این هستیم که هر یک از ۳۱ استان کشور حداقل به یک هلی کوپتر مجهز باشند.
 


سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن