تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805141364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسوی: کاش معروف زود از روسیه برنمی‌گشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: موسوی: کاش سعید معروف زود از روسیه برنمی‌گشت
ستاره ملی پوش والیبال ایران از اهمیت بازی بازیکنان داخلی در لیگ های خارجی، میزان قرادادش، شرایط لیگ و اتفاقات سال گذشته خود می گوید.

به گزارش "ورزش سه"، محمد موسوی ستاره والیبال ایران در آخرین گفت و گوی خود از تمام شرایط زندگی اش، اوضاع لیگ، والیبال ملی و روابطش با ستاره ها می گوید. او در ابتدای صحبت های خود در وصف خودش می گوید: تا زمانی که اتفاق خاصی نیفتد زود نمی رنجم اما در کل زودرنج هستم و این یکی از خصوصیات اخلاقیم است ولی شما اگر خیلی سوال حاشیه ای نپرسید بهتره چون آبمان در یک جو نمی رود. موسوی در اعترافی کوچک در مورد قراردادش هم می گوید:« نباید در مورد قرارداد چیزی بگوییم اما دریافتی ام حدودا میلیارد است، نه بیشتر نه کمتر.»
بهترین انتخاب ها را برای تیم هایم داشتم اگر در تیم های خوب حضور دارم به این دلیل است که آنها من را انتخاب می کنند و به سراغ من می آیند. والیبال یک تیم گروهی است و خدا را شکر بانک سرمایه با بازیکنانش از نظر مالی مشکلی نداشته و سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. ثبات در لیگ برتر والیبال چه در درازمدت و چه در کوتاه مدت به تیم ها آسیب می رساند. برای شما یک مثال بزنم سایپا یک تیم پرقدرت در لیگ برتر در درازمدت است و هنوز هم دارد کار خودش را انجام می دهد اما شرایط تیمی و مالی شان را خیلی پایین نگه داشتند. اما تیم هایی مثل کاشان و گیتی پسند با سرمایه هنگفتی می آیند و یکی، دو سال در لیگ حضور دارند و بعد از لیگ می روند و این برای لیگ ما ثبات نداشتن خطرناک است. بازیکنان با این وضعیت استرس دارند و با این فکر که تیمی که در حال حاضر در آن بازی می کنند در سال آینده چه اتفاقی برایش خواهد افتاد. پیکان ثبات تیمی دارد ولی آنها هم یک سال تغییرات در کادرمدیریتی و مشکلات اقتصادی باعث شد که در لیگ حضور نداشته باشند. اما خدا را شکر دو، سه سال گذشته به لیگ برتر برگشتند و الان هم اوج گرفتند و بازیکنان خیلی خوبی دارند. خوشبختانه انتخابم برای تیم مورد نظرم خوب بود و به جز یکسال حضور در تیم گیتی پسند هیچ وقت به مشکل مالی برنخوردم. البته تیم گیتی پسند تیم تازه تاسیسی بود و تیم بد نتیجه گرفت و به کار والیبال وارد نبودند و در انتها هم ورشکسته شدند. من فکر می کنم با 30درصد دریافتی سال به پایان رسید.
پول خوب روی والیبالیست های جوان تاثیر گذاشته است مملکتم به این خوبی چرا باید در تیم های اروپایی بازی کنم. من ایران را خیلی دوست دارم، تعلق خانوادگی هم دارم و زندگی کردن در خارج از کشور را دوست ندارم. بازیکنان جوان خیلی خوب برایشان که به تیم اروپایی بروند و می توانند دو، سه پله رشد کنند چون شرایط لیگ های حرفه ای خارجی خیلی بهتر از شرایط تیم های ایرانی است.پول خوب گرفتن روی بازیکن جوان خیلی تاثیرگذار است و بازیکن پیش خودش می گوید چرا از ایران بروم و سختی بکشم. به اینکه رفتنشان باعث پیشرفتشان می شود فکر نمی کنند. اگر بروند و یکی، دو سال در لیگ اروپایی بازی کنند و با دو، سه پله پیشرفت به ایران برگردند قطعا می توانند پول خوبی به دست بیاورند و ثبات بیشتری داشته باشند و برای تیم ملی شان مثمرثمرتر باشند.




کاش سعید معروف زود از روسیه برنمی گشت سعید با رفتنش و قهرمان اروپا شدن  توانست رزومه خوبی از خودش به جا بگذارد ولی ای کاش حضورش طولانی تر بود و زود برنمی گشت. البته حضور در لیگ روسیه خیلی سخت است  و آب و هوای بدی دارد. می گفت که کل سال دمای بالاتر 20- درجه را تجربه نکردیم. خیلی زندگی کردن این شرایط سخت است و فکر کنید همه اش باید در خانه باشی و سر تمرین بروی، دیگر آدم خسته می شود. پیشنهاداتی اروپایی آنقدر خوب نبود که بخواهم خانواده ام را ترک کنم والیبال پست به پست مبلغ هایی که برایش در نظر گرفته می شود خیلی با هم فرق می کند و پست دفاع وسط فکر می کنم بعد از لیبرو کمترین پول را برایش در نظر می گیرند. یک مثال فوتبالی می گویم که قطعا همه در جریان هستند در فوتبال قطعا فوروارد بیشترین پول را به نسبت هافبک می گیرد تقریبا در والیبال هم چنین مساله ای هست. پیشنهادات خوبی از اروپا داشتم اما آنقدر نبود که بخواهم بگویم سختی 7، 8 ماه دوری از خانواده ام و کشورم را تحمل می کنم و باعث پیشرفت می شود.
داوری در والیبال ضعیف است، واقعا ضغیف است  من فکر می کنم مردم تهران فقط از والیبال تیم ملی را دنبال می کنند و پیگیر لیگ نیستند، ولی شهرستان ها مخصوصا شهرهایی که در والیبال تیم دارند تماشاگران حضور پرشور در سالن دارند و حتی یکسری از این تماشاگران به دلیل فضای کم و کوچک سالن های والیبال بیرون سالن می مانند. جالب اینجاست که تماشاگران هر تیم خیلی دوست دارند تیمشان حتما برنده باشد و به این تفکر حرفه ای نیست که بازی دو سر باخت و برد دارد. قبلا بابت فحاشی تماشاگران معترض می شدیم و می گفتیم چرا این حرف ها را می زنند اما الان دیگر حتی اعتراض نمی کنیم و به هر شهرستانی که سفر و بازی می کنیم دیگر برایمان اهمیتی ندارد که تماشاگران چه می گویند و انگار اصلا نمی شنویم، گوشمان عادت کرده، آمادگی ذهنی شنیدن این فحاشی ها را داریم. هر بازیکنی احتمال دارد که عصبانی شود مثلا خود من شاید به دلایل مختلف در بازی از کوره در بروم که شاید عوامل خارجی فحاشی و قضاوت ضعیف و بد داور باشد .داوری در لیگ ما واقعا ضعیف است، واقعا ضعیف است نمی خواهم بگویم به نفع ما یا به ضرر ما، تنها می توانم بگویم داوری ضعیف است.
به خاطر دست کشیدن روی سر یک بازیکن کلی جریمه شدم حساسیت بازی هایی مثل پلی آف آنقدر بالا است که اگر ببری می روی فینال و اگر ببازی اوت می شوی و این یکی از دلایل مهم فشاری که روی بازیکن و تیم است و این فشارهای خارجی باعث می شود بازیکن تحت همین فشارها عکس العمل هایی انجام بدهند. نتیجه این عکس العمل ها هم می شود کمیته انضباطی و فدراسیون که سریع بازیکن را جریمه می کنند و مسائلی که باعث شده این بازیکن از کوره در برود مهم نیست و انگار باید خوب باشی. فشارها و مشکلات مثل اسلحه روی شقیقه من چطور توقع دارید که خوب باشم؟ کمیته انضباطی همیشه اشد مجازات را سر اتفاقات کوچک برای بازیکن در نظر می گیرد. فکر نمی کنم حقم اینقدر جریمه بود، من تنها دست روی سر آن بازیکن کشیدم و بعد از آن دیدم 10 میلیون و 2 بازی جریمه شدم، این مجازات باید در تاریخ ثبت شود. کارت بازی تو را کمیته انضباطی تا زمان پرداخت جریمه از تو می گیرد و اجازه بازی کردن به هیچ عنوان به تو نمی دهد. جالب اینجاست من از سال گذشته مبلغ 200 میلیون تومان طلب دارم ولی کمیته انضباطی تا به حال هیچ کاری برای من انجام نداده است و می گویند حالا پرداخت می شود و چیزی نیست. اما جریمه می شوی باید سریع پرداخت کنی. به نظر من مبنای جریمه ها را قراردادهای بازیکن در نظر می گیرند و هیچ ربطی به این موضوع ندارد. جریمه باید طبق یک الگو و مبنای درست در نظر گرفته شود نه اینکه بگویند این بازیکن، بازیکن تیم ملی است و این مبلغ قراردادش است و اینقدر جریمه اش کنی. وزارت ورزش گفته بود این بازیکنان را 5 جلسه همراه با 50 میلیون تومان جریمه کنید. ما 6 رای داریم که 3 آرای آن از سمت وزارت ورزش در واقع آنها رای را می توانند وتو می کنند یعنی هر تصمیمی که وزارت ورزش برای انجام آن تصمیم بگیرد در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اجرا می شود. مگر من قتل انجام دادم به خاطر یک دست کشیدن روی سر یک بازیکن باید 50 میلیون جریمه شوم؟


17:53  1395/01/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن