تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاسیاس: ال کلاسیکو برای بارسا مهم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کاسیاس: ال کلاسیکو برای بارسا مهم نیست




دروازه بان پیشین تیم رئال مادرید گفت:زیدان به عنوان مربی شایستگی های زیادی دارد و امیدوارم موفق شود.





کاپ: ایکر کاسیاس  کاسیاس در این باره که آیا هنوز خود را بازیکن رئال می داند یا نه اظهار داشت: برایم قابل درک است که به رئال ربط داده شوم و مشکلی ندارم. با سرجیو ، ناچو ، ایسک وو موراتا رابطه خوبی دارم.

وی درباره ال کلاسیکو گفت:اگر به عنوان بازیکن به مسئله نگاه کنم برای بارسا هم بازی مهمی نیست. حتی اگر مساوی کنند هم لالیگا را قطعی می کنند. اگر رئال ببرد فاصله کم می شود اما باز هم خیلی مشکل است. رئال باید با تمام وجود بازی کند تا پیروز شود. دورانم در رئال تمام شده است. ترجیح می دهم به عنوان هوادار به این بازی نگاه کنم. دوست دارم پیروز شویم اما به چیز دیگری فکر نمی کنم. کیلور عالی بوده . امیدوارم از این بازی لذت ببرد.

کاسیاس درباره وضعیت رئال گفت : آنها شرایط مشکلی داشته اند. رقیبشان در همه تورنمنت ها خوب است و رئال در لالیگا خوب نبوده است. آنها در چمپیونزلیگ شانس دارند. امیدوارم به نیمه نهایی برسند و نیمه نهایی های زیبایی در پیش باشد. زیدان به عنوان مربی شایستگی های زیادی دارد و  امیدوارم موفق شود.

وی درباره عملکرد رافا بنیتس بیان داشت: کار کردن در رئال مشکل است. وقتی مربی اخراج می شود اتفاق خوبی نیست. مسلما تصمیمات گرفته می شوند تا شرایط تیم بهتر شود. برای رافا ناراحت شدم. وقتی در مادرید بودم با او صحبت کردم. می دانست که با باشگاه صحبت کردم تا بروم. حال و احوالم را پرسید. اخیرا هم با هم صحبت کردیم.

کاسیاس درباره پرز و موضوع برگزاری مسابقه تجلیل از وی گفت: از زمانی که جدا شدم دیگر با او صحبت نکردم. بازی تجلیل به من بستگی ندارد. به صحبت های رئال و پورتو در پایان فصل بستگی دارد.






تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن