تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813063121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناین، سیاره ای پنهان در لبه منظومه شمسی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 ناین، سیاره ای پنهان در لبه منظومه شمسی
ناین، سیاره ای پنهان در لبه منظومه شمسی دانشمندان شواهد بیشتری درباره سیاره پنهان ناین در لبه منظومه شمسی ما یافتند.


به گزارش فرهنگ نیوز، بعضی از دانشمندان استدلال می کنند که در لبه منظومه شمسی رخدادهای عجیبی اتفاق می افتد و این اتفاقات از سیاره ای اسرارآمیز و عظیم الجثه به عنوان سیاره 9 و یا ناین سرچشمه می گیرد که گازی شکل است و به سیاره های اورانوس و نپتون شباهت دارد.

شواهد جدید نیز تایید می کند که در لبه دور منظومه شمسی ما سیاره ای اسرارآمیز پنهان است.به گفته یکی از محققان که از وجود سیاره ای پنهان خبر داده است، اجرامی با حرکت دورانی در اطراف منظومه شمسی مشاهده شده و بهترین توضیح برای این مدارهای عجیب، وجود سیاره ناین است.در ماه ژانویه، دو دانشمند براساس محاسبات مبتنی بر اجرامی که در انتهای دور منظومه شمسی قرار دارند، استدلال کردند که سیاره دیگری کشف کرده اند.محققان با مطالعه مدار شش جرم در کمربند کوییپر، منطقه ای اسرار آمیز که تصور می شود از سیارک ها و اجرام یخی پر شده است، استدلال کردند که آنها تحت تاثیر شیئی بزرگ و ناشناخته قرار دارند.اکنون 'مایک بران' که یکی از دو محقق مدعی کشف سیاره ناین است، می گوید که جرم دیگری را در اطراف منطقه کمربندی کوییپر ردیابی کرده است که این جرم نیز حرکت نامعمول دارد و اگر سیاره ناین واقعیت داشته باشد، حرکت عجیب جرم یاد شده دقیقا همان چیزی است که انتظار آن می رود.هیچ یک از این ادعاها هنوز در قالب یک مقاله منتشر نشده است. اما مطالعات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: تسنیم


95/1/10 - 14:31 - 2016-3-29 14:31:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن