تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید بیش از 270 هزار نفر از اماکن دیدنی استان مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازدید بیش از 270 هزار نفر از اماکن دیدنی استان مرکزی دبیر ستاداجرائی خدمات سفر استان مرکزی گفت: بیش از 270 هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون، از مراکز و محوطه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و موزه های استان بازدید کردند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ فروردين ساعت 12:44

خبرگزاری پانا+ بازدید بیش از 270 هزار نفر از اماکن دیدنی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محمد حسینی افزود: بیت امام خمینی(ره)، سنگ نگاره تیمره و قلعه سالار محتشم در خمین، سایت تاریخی ذلف آباد فراهان، آتشکده آتش کوه محلات، جاذبه های طبیعی سرچشمه و باغ های گل محلات، غاز نخجیر دلیجان، سراب های شازند و طبیعت تفرش بیشترین گردشگر را به خود جذب کرده اند.
وی ادامه داد: در این مدت گردشگران و مسافران نوروزی از موزه های حسن پور، مفاخر و چهارفصل اراک و موزه های مردم شناسی خمین، آشتیان، کمیجان و چهار سوق ساوه نیز بازدید کردند و با تاریخ کهن این استان آشنا شدند.
دبیر ستاداجرائی خدمات سفر استان مرکزی اظهار داشت: با آغاز سفرهای نوروزی 240 هزار نفر از گردشگران و مسافران از خدمات اقامتگاه های موقت و هتل های استان مرکزی بهره مند و از این تعداد 140 هزار نفر در اقامتگاه های موقت و بقیه در هتل ها، مهمانپذیر ها، خانه مسافرها، مدارس و باشگاه های فرهنگیان مستقر شدند.
حسینی با اشاره به طرح تشدید بازدیدهای نظارتی از موزه ها، اماکن و ابنیه های تاریخی در تعطیلات نوروزی، ابراز داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تا کنون 87 بازدید نظارتی از رستوران ها، مراکز پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است که یک مورد تذکر و یک مورد تشویق برای رعایت ضوابط و استاندارد های گردشگری، نرخ نامه، رعایت موارد بهداشتی و شئونات اسلامی ارائه شده است.
وی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی تا کنون پنج میلیون و 273 هزار و 685 خودرو از محورهای مواصلاتی استان مرکزی تردد داشته اند که محور های اراک - شازند، آزادراه ساوه-تهران و اراک - قم جزء محورهای پرتردد این استان بوده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن