تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه یک میلیون و 280 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی آزاد در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ارائه یک میلیون و 280 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی آزاد در کردستان استان‌ها > کردستان - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: در سال 94 بیش از یک میلیون و 280 هزار نفرساعت آموزش مهارتی توسط آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای سطح استان ارائه شده است.

سید جمیل احمدی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: 118 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند که 91 آموزشگاه در بخش خدمات، 24 آموزشگاه در بخش صنعت، 14 آموزشگاه در بخش فرهنگ و هنر و دو آموزشگاه نیز در بخش کشاورزی به ارائه خدمات می پردازند.
وی افزود: آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان کردستان در سال گذشته هزار و 408 دوره آموزشی برگزار کردند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان اظهار کرد: از مجموع دوره های آموزشی برگزار شده هزار و 181 دوره در بخش خدمات، 168 دوره در بخش صنعت، 41 دوره در بخش فرهنگ و هنر و 18 دوره نیز در بخش کشاورزی برگزار شده است.
احمدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 180مورد بازدید و نظارت بر فعالیت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، 26 جلسه هم اندیشی و کارگاه های توجیهی، 13 جلسه هیات نظارت، پنج هزار و 490 نفر ساعت آموزش مربیان بخش خصوصی و دو هزار و 689 نفر ساعت آموزش مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای توسط این اداره کل صورت گرفت.
وی افزود: در راستای حمایت از آموزشگاه های آزاد و توسعه فعالیت های آموزشی متناسب با نیازهای توسعه ای استان و با عنایت به چالش های پیش روی آموزشگاه های آزاد در راستای بروزآوری و تامین تجهیزات آموزشی، این اداره کل اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری با بانک های عامل سطح استان برای حمایت همه جانبه از بخش خصوصی نموده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان عقد تفاهم نامه همکاری در راستای اعطای تسهیلات به آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای با بانک توسعه تعاون استان کردستان ، برگزاری سمینار آینده پژوهی برای آموزشگاه های آزاد به منظور افزایش سطح دانش و نگرش آن ها در جهت توسعه توانمندی های متناسب با آینده را از دیگر برنامه های اجرا شده در سال 94 عنوان کرد.
احمدی همچنین از عضویت کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان در شورای مهارت استان و انجمن های آموزشگاه های آزاد در شورای مهارت شهرستان ها برای حمایت از فعالیت های بخش خصوصی، تشکیل کمیته توسعه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در راستای بهبود وضعیت موجود این آموزشگاه ها و برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی برای اعضای کمیته پژوهش در راستای فعالیت های مطالعاتی به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در سال 94 نام برد.
وی تشکیل کارگروه تدوین طرح پژوهشی راهکارهای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای با رویکرد آموزشگاه های آزاد در استان کردستان، تشکیل کارگروه تدوین طرح پژوهشی تدوین الگوی مناسب توانمند سازی مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، تشکیل کارگروه تدوین طرح پژوهشی امکان سنجی و ارائه راهکارهای مناسب برون سپاری سنجش به آموزشگاه های آزاد را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال 94 ذکر کرد.
احمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رویکرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر توسعه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و گسترش آموزش های مهارتی با توجه به پتانسیل های بخش خصوصی شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان باشیم.

کلید واژه ها: استان کردستان -




دوشنبه 9 فروردین 1395 - 22:13:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن