تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820104762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوی اردبیلی ها با گل گهر سیرجان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شهرداری اردبیل در روزی که با حمایت تماشاگران خود نیاز مبرم به برد داشت ، نتوانست از امتیاز خانگی استفاده کرده و به نتیجه مساوی با میهمان خود گل گهر سیرجان رضایت داد.
به گزارش ایرنا، در این دیدار که دوشنبه در هفته سی و یکم لیگ دسته یک کشور در استادیوم تختی اردبیل برگزار شد تیم شهرداری اردبیل نتوانست با شکست تیم گل گهر به سه امتیار این بازی دست یابد..
شهرداری اردبیل که دومین بازی خود را با مربی گری احد شیخ لاری انجام می داد برای گریز از پایین جدول به سه امتیار این بازی نیاز مبرم داشت اما با تساوی یک بر یک با گل گهر سیرجان همچنان در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارد.
شهرداری اردبیل در بازی امروز گرچه بازی بهتری نسبت به حریف سیرجانی خود انجام داد اما در نهایت به نتیجه مساوی یک بریک دست یافت .
حمزه مظفری در دقیقه 34 بازی تیم گل گهر سیرجان را به پیش انداخت و پیمان رنجبری مهاجم اردبیلی با شوت چپ پای خود در دقیقه 55 نتیجه بازی را به تساوی کشاند.
تیم شهرداری با این تساوی شرایط سختی را برای بقا در لیگ دسته اول کشور دارد و مجبور به برد اغلب بازی های باقیمانده خود در هفته های آینده است .
[ مشاهده متن کامل خبر تساوی اردبیلی ها با گل گهر سیرجان در تابناک ]

دوشنبه ، ۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن