تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814650396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت موسسات حفاظتی و امنیتی در راستای ارتقای امنیت


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیرعامل موسسه حفاظتی و حراستی بصیر شمال خبر داد: فعالیت موسسات حفاظتی و امنیتی در راستای ارتقای امنیت ایلنا: مدیرعامل موسسه حفاظتی و حراستی بصیر شمال ، گفت: موسسات حفاظتی و امنیتی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و احساس آرامش بیشتر در جامعه شکل گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛سرهنگ رمضانعلی محبوب نیا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری در تشریح اقدامات و برنامه های مرکز انتظام با بیان اینکه این مرکز بخشی از پلیس پیشگیری ناجا است، اظهار داشت:  موسسات حفاظتی و امنیتی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و احساس آرامش بیشتر در جامعه شکل گرفت.
وی افزود: این ماده قانونی اجازه واگذاری بخشی از خدمات انتظامی و حفاظتی اماکن فاقد رده حفاظتی را به موسسات غیر دولتی با حفظ و کنترل و نظارت پلیس و مدیریت بر نحوه فعالیت آنان داده که در زمینه های مختلف از حضور نگهبانان در محلات  تا حفاظت از مجتمع های مسکونی، تجاری، صنعتی و... در کشور را ساماندهی و این فعالیت ها را به عنوان یکی از اقدامات اساسی پلیس در پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار قرار میدهد.
مدیرعامل موسسه حفاظتی و حراستی بصیر شمال در تشریح تاریخچه را ه اندازی این مرکز با بیان اینکه موسسه بصیر شمال از سال  81 فعالیت خود را آغاز کرد، افزود:  در حال حاضر 80 نفر از نگهبانان تحت پوشش این موسسه قرار دارند.
محبوب نیا، عنوان کرد: این شرکت در راستای همکاری با نیروی انتظامی اولین شرکت در سطح استان و دومین در سطح کشور است .
 وی ، اظهار داشت: پس از پیگیری  و برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان ستاد کل نیروهای مسلح ، وزارت کار و امور اجتماعی سرانجام آیین نامه اجرایی ماده ۱۲۲ قانون برنامه چهارم توسعه، مربوط به موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در سال ۸۸ به تصویب مقام معظم رهبری رسید.
 
محبوب نیا با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی از موسسات خدما ت حفاظتی و مراقبتی در کشور به منظور ساماندهی و قانونمند ساختن امور نگهبانی و پیشگیری از وقوع جرم و هرگونه تعرض به اماکن و اموال مردم، افزایش ضریب امنیتی با بکارگیری نیروهای آموزش دیده و تعیین صلاحیت فعالیت می کند در مورد حقوق و مزایای این نگهبانان ، گفت: این افراد برابر قوانین کار و تامین اجتماعی و ضوابط آیینامه اجرایی ۱۲۲ قانون برنامه چهارم توسعه ، انجام وظیفه می کنند.  

۱۳۹۵/۰۱/۰۹ ۱۴:۳۷:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن