تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام یک هزار و ۶۴۱ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی/جان باختن ۱۳ نفر در اثر حوادث ترافیکی در جاده های استان


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: تکنسینهای اورژانس استان مرکزی از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز هشتم فروردین با انجام یک هزار و ۶۴۱ ماموریت به مسافرین نوروزی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه کرده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزین خشنودی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز ؛ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از آغاز ستاد تسهیلات نوروزی استان تا پایان روز هشتم فروردین ۹۵ یک هزار و ۶۴۱ مورد ماموریت اورژانسی انجام داده است.

خشنودی اظهار کرد: از این تعداد ماموریت انجام شده است یک هزار و ۲۸۷ ماموریت مربوط حوادث غیر تصادفی و ۳۵۴ مورد در رابطه با حوادث ترافیکی بوده است.
وی ادامه داد: از ۳۵۴ مورد حوادث ترافیکی استان تعداد ۱۷۰ تصادف در جاده ها و ۱۸۴ مورد نیز توسط پایگاههای شهری استان امداد رسانی شده اند و از تعداد یک هزار و ۲۸۷ ماموریت اورژانسی غیر تصادفی ۸۶۳ ماموریت توسط پایگاههای شهری و ۴۱۲ ماموریت را پایگاه های جاده ای استان انجام داده اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این بازه زمانی ۱۳ نفر در اثر حوادث ترافیکی در جاده های استان جان خود را از دست داده اند که۱۱ مورد آن در جاده های خارج از شهر و ۲ مورد آن نیز در شهر های استان به وقوع پیوسته است.
[ مشاهده متن کامل خبر انجام یک هزار و ۶۴۱ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی/جان باختن ۱۳ نفر در اثر حوادث ترافیکی در جاده های استان در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
انجام یک هزار و ۶۴۱ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی/جان باختن ۱۳ نفر در اثر حوادث ترافیکی در جاده های استان



انجام یک هزار و ۶۴۱ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی/جان باختن ۱۳ نفر در اثر حوادث ترافیکی در جاده های استان






دوشنبه ، ۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن