تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803960310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات قائم مقام پدیده درباره جدایی مهاجری


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توضیحات قائم مقام پدیده درباره جدایی مهاجری
قائم‌مقام پدیده گفت: پیشنهاد لیگ یکی خونه به خونه به مهاجری کاملا جدی بود که حتی با مدیرعامل ما نیز تماس برقرار کردند اما در نهایت سرمربی ما حاضر به ترک خانه‌اش نشد.

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: موضوع پیشنهاد خونه به خونه به سرمربی‌مان را تایید می‌کنیم و بسیار خوشحالیم که سرمربی ما خانه خود را با خونه به خونه عوض نکرد. ایشان کارنامه بسیار درخشانی در لیگ‌یک دارند و مربی بزرگی هستند که قابلیت‌های خود را امسال در سطح اول فوتبال ایران هم نشان دادند.

وی افزود: خونه به خونه با شرایط مالی ویژه خود به شدت پیگیر به خدمت‌گیری مهاجری بود و حتی مسئولان آن تلفنی با آقای وطنخواه مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردند اما با توجه به نیاز ویژه باشگاه و شرایط حساس پدیده و همچنین علاقمندی دو طرفه میان ایشان و باشگاه، آقای مهاجری در خانه‌اش ماندنی شد.

قائم‌مقام پدیده خراسان با ارزیابی عملکرد تیمش در لیگ 94 متذکر شد: سال خیلی سختی را به لحاظ مالی پشت‌سر گذاشتیم اما شکر خدا با تلاش کادر فنی و بازیکنان و دوستان خوبی که کنار تیم بودند نه به طور صددرصد اما با موفقیت بسیار خوب و با سربلندی سال را پشت‌سر گذاشتیم که به همه عوامل تیم باید دست مریزاد گفت چون همه آنها در این موفقیت شریک بودند.

وی ادامه داد: با توجه به بحران‌ها و مشکلات بزرگی که داشتیم فصل را خوب شروع کردیم و اگرچه در برهه‌ای دچار نوسان شدیم ولی در نیم‌فصل با جلسات خوبی که با کادر فنی داشتیم و آسیب‌شناسی درستی که انجام شد و همچنین با یکسری اضافه شدن بازیکنان جدید روند بهتری را داشتیم و به ثباتی نسبی رسیدیم تا توانستیم امتیازات بهتری را جمع کنیم.

سرآسیایی متذکر شد: این موفقیت نسبی و برون رفت از بحران بزرگی که همه در جریان آن قرار دارند را مدیون وفاق و همدلی درون تیمی هستیم که همه شرایط را درک کردند و در همه چیز تیم شریک شدند.

قائم‌مقام پدیده خراسان با بیان اینکه به لطف امام رضا(ع) مشکلات مالی پدیده در حال برطرف شدن است یادآور شد: اگرچه مبلغی را که به بچه‌ها پیش از عید قول داده بودیم نتوانستیم مهیا کنیم اما با کمک یکی دو تن از مسئولان خوب استان توانستیم درصد ناچیزی را بین‌شان تقسیم کنیم اما ادامه این مسیر را در دستور کار داریم و بعد از تعطیلات دنبال خواهیم کرد تا از خجالت بچه‌ها  بیروم بیاییم.

وی به اولین بازی پدیده بعد از تعطیلات نوروزی اشاره کرده و گفت: بازی با استقلال اهواز بازی بسیار سختی است چراکه این تیم یک تیم کاملا انرژیک، جوان و دونده بود که در چند بازی اخیرش متحول شده و شاید بعد از بردی که بدست آورده کورسوی امیدی دارد که منجر به بازی انتحاری آنها خواهد شد اما قطعا کادر فنی ما همچون همیشه با برنامه به سراغ این دیدار نیز خواهد رفت.

سرآسیایی در خاتمه خاطرنشان کرد: نگاه ما در جدول رده‌بندی به بالای سر است تا بتوانیم خودمان را به نیمه بالای جدول نزدیک کنیم چون واقعا از لحاظ پتانسیل بازیکنان مربی جای ما اینجای جدول نیست و توان موفق‌تر بودن چه در کادر ما و چه بازیکنان باغیرتی که داریم ملموس است.


13:29  1395/01/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن