تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰۰ هزار واحد صنفی در استان آذربایجان غربی شناسایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: ۱۰۰ هزار واحد صنفی باپروانه و بدون پروانه در استان آذربایجان غربی فعالیت می کنند.
محمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه ، اظهار داشت: هم اکنون اصناف با دو میلیون واحد صنفی و بیش از شش میلیون نفر جمعیت شاغل، بزرگترین تشکل اقتصادی در کشور محسوب شده که17 درصد از کل تولید ناخالص ملی کشور را ایجاد می کند.
وی با اشاره به وضعیت صنوف استان گفت: در این رابطه کل واحدهای صنفی با پروانه و بدون پروانه استان 100 هزار واحد صنفی است که از این تعداد 86 هزار و 58 واحد دارای پروانه کسب بوده و سایر آنها از طریق کمیته های ساماندهی واحدهای بدون پروانه در حال ساماندهی است.
دهقان بیان کرد: آمار استخراجی از سامانه اصناف و بررسی بانک اطلاعات صنوف بیانگر اختصاص 31 درصد صنوف به واحدهای خدماتی، 47 درصد به واحدهای توزیعی و 22 درصد به واحدهای تولیدی است.
وی گفت: براساس جمع بندی اشتغال صنوف، میزان اشتغال مستقیم و متوسط صنوف سطح استان برای واحدهای با پروانه 111 هزار و 165 نفر بوده که 90 درصد آن را مردان و 10 درصد آن را زنان تشکیل می دهند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: البته بررسی های میدانی آمار اشتغال بیشتری را ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۱۰۰ هزار واحد صنفی در استان آذربایجان غربی شناسایی شد در خبرگزاری تسنیم ]

دوشنبه ، ۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن