تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814649816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوگل امنیت جیمیل و سیستم اعلان هشدارهای آن را ارتقا می دهد!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گوگل با افزدون برخی قابلیت های جدید می خواهد مقابله با فیشینگ، نرم افزارهایی مخرب و هک شدن را در سرویس ایمیل خود بهبود ببخشد.
به گزارشدریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ از این هفته قرار است که گوگل سیستم هشدار جدیدی شما را از وجود لینک های ناامن در ایمیل های دریافتی آگاه کند.
از این پس اگر در جیمیل روی لینک خطرناکی کلیک کنید، یک صفحه هشدار برایتان باز می شود که شما را از خطرات ادامه دادن مسیر آگاه می سازد و لینک هایی مفید برای دریافت اطلاعات بیشتر و برخی توصیه ها جهت حفظ امنیت اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد.

گوگل همچنین صفحه هشدار خود در خصوص تلاش مشکوک برای ورود به حساب های کاربری را نیز آپدیت کرده است. اینگونه تلاش ها گاه به منظور اقدام برای هک آن حساب کاربری انجام می شود. در این حالت قربانیان چنین حملاتی یک هشدار تمام صفحه دریافت می کنند که در آن راهکارهایی برای حفاظت بیشتر از حساب های کاربری در اختیارشان قرار می گیرد.
این تمهید امنیتی علاوه بر نوار قرمزرنگ هشداری است که تا قبل از این در بالای صفحه جیمل چنین کاربرانی به نمایش درمی آمده است.

پیش تر به مناسبت «روز اینترنت ایمن تر» در ماه فوریه، گوگل یک نمایه گرافیکی جدید به شکل قفل شکسته قرمز رنگ را معرفی کرده بود که نشان ...
[ مشاهده متن کامل خبر گوگل امنیت جیمیل و سیستم اعلان هشدارهای آن را ارتقا می دهد! در باشگاه خبرنگاران ]

دوشنبه ، ۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن