تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاورد جدید درحماه؛آماده شدن ارتش سوریه برای آزادی القریتین


واضح آرشیو وب فارسی:عصر امروز: ارتش سوریه پس از آزاد کردن شهر استراتژیک و باستانی تدمر،برای بیرون راندن تروریست های تکفیری از شهر القریتین در حومه حمص و بازگرداندن امنیت و ثبات به آن آماده می شود.
به گزارش عصر امروز، نیروهای ارتش سوریه و نیروهای پشتیبان آماده سازی برای ورود به شهر القریتین در جنوب شرقی حمص با هدف آزادی آن از چنگال تروریست های تکفیری را آغاز کردند.
منابع میدانی تاکید کردند توپخانه ارتش سوریه مواضع داعشی ها در القریتین را به شدت گلوله باران می کند، این در حالی است که در جریان عملیات آزادسازی شهر تدمر، بیش از 450 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.
از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه دو موضع در غرب سد عقارب وتباره الدیبه در حومه شرقی حماه را پس از درگیری با گروه های تروریستی پس گرفتند که این درگیری به کشته و یا زخمی شدن شماری از تکفیری ها و انهدام چندین خودروی مجهز به تیربار سنگین آنها منجر شد.
این گزارش می افزاید نیروهای ارتش همچنین چند نقطه و تپه به مساحت 12 کیلومتر مربع را در شرق شهرک تل التوت در حومه شرقی السلمیه در شمال سوریه آزاد کردند.
در قلمون واقع در مرزهای مشترک با لبنان، تروریست های جبهه النصره پس از درگیری با تروریست های داعشی، چند موضع آنها در الجراجیر را تصرف کردند.
از حلب هم خبر می رسد که نیروهای موسوم به سوریه دموکراتیک از گروه های کُردی، در شهر عین ...
[ مشاهده متن کامل خبر دستاورد جدید درحماه؛آماده شدن ارتش سوریه برای آزادی القریتین در سایت تحلیلی خبری عصر امروز ]

یکشنبه ، ۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر امروز]
[مشاهده در: www.asremrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن