تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818989444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه الجزیره ۵۰۰ کارمند خود را اخراج می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیران شبکه خبری الجزیره قطر تصمیم گرفتند، ۵۰۰ تن از کارکنان خود را به منظور آن چه که این شبکه آن را افزایش کارایی الجزیره دانسته، از کار برکنار کند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، شبکه خبری الجزیره قطر تصمیم گرفت، 500 تن از کارکنان خود را که در بخش های مختلف این شبکه فعالیت دارند، در سراسر جهان مشمول طرح تعدیل نیرو قرار دهد، و این تعداد را از کار برکنار کند.
مدیران شبکه خبری الجزیره نام این طرح را "تحول در عرصه رسانه ای شبکه" نامیده اند، و در این باره اعلام کردند، بخش اعظم از این تعداد نیروی تعدیل شده ( اخراجی ) از دفتر مرکزی الجزیره در دوحه قطر هستند، و با این اقدام سعی می شود، سطح کارایی شبکه را در راستای طرح "تحول در عرصه رسانه ای شبکه" محقق سازیم.
در بیانیه شبکه الجزیره در این خصوص چنین آمده است: شبکه خبری و رسانه ای الجزیره امروز تصمیم گرفته است شمار نیروهای فعال خود در زمینه های مختلف را کاهش دهد، ( ... ) این تصمیم به منظور افزایش سطح کارایی و همسو با تحولاتی که در عرصه رسانه های نوین شاهد ان هستیم صورت می گیرد، از این رو احتمال می رود، 500 شغل در سراسر بخش های مختلف خبری این شبکه در جهان کاسته شود، که بخش اعظم این تعدیل نیرو در دفتر مرکزی این شبکه در قطر صورت خواهد گرفت.
مصطفی ...
[ مشاهده متن کامل خبر شبکه الجزیره ۵۰۰ کارمند خود را اخراج می کند در خبرگزاری تسنیم ]

یکشنبه ، ۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن