تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ سازی، بستر ساز پیشرفت جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان گفت: فرهنگ سازی بستر ساز پیشرفت جامعه است.
به گزارش خبرگزاری آریا ،سردار "محمدرضا میرحیدری" از ایستگاه های گیلان و نحوه ارائه خدمات پلیس به مردم در شهرستان شفت بازدید کرد.
فرمانده انتظامی استان گیلان در این بازدید با بیان این که انجام امور فرهنگی در جامعه، مستلزم ایثار، از خود گذشتگی و آگاهی است، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان جهت پیشبرد فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه می کند.
سردار میرحیدری با اشاره به این که فرهنگ سازی بستر ساز پیشرفت هر جامعه است، افزود: اگر فرهنگ سازی صورت نگیرد، پیشرفت کامل در تمامی زمینه ها صورت نخواهد گرفت.
وی تصریح کرد: برای پیشبرد و اعتلای کشور، باید فرهنگ والای ایرانی و اسلامی که یاد آور رشادتهای جوانان این مرز و بوم در دفاع از آب و خاک این شور است را به نسل های بعد منتقل کنیم.
رئیس پلیس گیلان، یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی در استقرار ایستگاه های گیلان را فرهنگ سازی و اعتلای فرهنگ والای ایرانی و اسلامی اعلام کرد.
[ مشاهده متن کامل خبر فرهنگ سازی، بستر ساز پیشرفت جامعه است در خبرگزاری آریا ]

یکشنبه ، ۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن