تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«حملات بروکسل» نتیجه نیش مارِ دست‌پرورده اروپاست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: «حملات بروکسل» نتیجه نیش مارِ دست‌پرورده اروپاست
عضو کمیسیون امنیت ملی معتقد است؛ حملات تروریستی بروکسل، نتیجه دو گانگی سیاست‌های غرب در ستیز با تروریسم بود.

«حملات بروکسل» نتیجه نیش ماری بود که اروپا در آستینش پرورش داد
احمد بخشایش اردستانی نماینده مردم اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حملات تروریستی اخیر در «بروکسل» گفت: حملات تروریستی بروکسل نتیجه نیش ماری بود که اروپا در آستینش پرورش داد.
وی افزود: اروپایی‌ها زمانی به داعش به چشم ابزار نگاه می‌کردند و بر این منطق بودند که با داعش می‌توان کشورهای اسلامی را دچار تشنج کرد ولی اروپا نتیجتا پس از چندی مشاهده کرد که داعش به خانه خود آنها هم حمله‌ور می‌شود. بنابراین از روزی که اروپایی‌ها داعش را چون ابزار دانستند و به ایران و کشورهایی نظیر جبهه مقاومت  توجه نکردند، متوجه شدند که تروریست‌ ریشه واحدی دارد.بخشایش در ادامه با اشاره به اختلاف اروپایی‌ها با کشورهای خاورمیانه بر سر منشأ تروریسم، تصریح کرد: معتقدم نظیر حملات تروریستی بروکسل،‌ اختلافات اروپایی‌ها و کشورهای منطقه  را به سوی یک اتحاد در مقابل تروریسم می‌کشاند. چرا که این گزینه صحیح نیست که بگوییم تروریست ها تنها در خاورمیانه می‌مانند و خرابکاری‌هایشان به اروپا کشیده نمی‌شود.وی با بیان اینکه معتقدم جامعه جهانی باید با موضوع تروریسم یکسان برخورد کند،‌ در پایان خاطر نشان کرد: حملات تروریستی بروکسل نتیجه دو گانگی سیاست‌های غرب بود.




۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن