تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: پلیس راه اعلام کرد؛ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور ایلنا: پلیس راه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور تا ساعت 21 امشب را تشریح کرد.
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

به گزارش ایلنا، در حال حاضر در ارتفاعات محورهای کندوان و هراز بارش برف و در استان های لرستان، قزوین، البرز، ایلام، کرمانشاه، زنجان و سمنان(اکثر محورها)، استان گیلان(محورقزوین-رشت)، استان مرکزی(محورهای ساوه-تهران، ساوه-همدان) بارش باران اعلام شده است. همچنین ترافیک طول مسیر محورهای کرج-چالوس و هراز(هر دو باند) و باند شمال به جنوب محور فیروزکوه(کل مسیر) و باند جنوب به شمال محور رودبار -منجیل(محدوده مسکن مهر رودبار)، باند شمالی آزاد راه تهران-کرج(محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس)، باند شمالی آزاد راه کرج-قزوین(محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) و آزاد راه قم به تهران نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

۱۳۹۵/۰۱/۰۷ ۲۱:۴۸:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن