تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزش باد و بارش باران در استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزش باد و بارش باران در استان کرمانشاه
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی گفت: این سامانه از روز شنبه تا سه شنبه سبب بارش های مناسب و همچنین وزش باد خواهد شد.
آفتاب : شاهرخ پارسا اظهار کرد: این سامانه بارشی به تناوب از امروز سبب بارش باران در تمام نقاط استان شده و در برخی ساعات نیز هم استانی ها و مسافران نوروزی شاهد وزش باد شدید، رعد و برق و احتمالا رگبار پراکنده تگرگ خواهند بود.


به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: بارش طی ساعاتی از روزهای یکشنبه و دوشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود که علاوه بر آبگرفتگی معابرعمومی ممکن است با سیلابی شدن مسیل ها نیز همراه شود.


پارسا افزود: تا ظهر امروز شنبه نیز به دلیل احتمال تشکیل طوفان و گرد و غبار در کشور عراق، ممکن است در برخی ساعات ساکنین و مسافران نواحی غربی و مرزی استان شاهد غبارآلود شدن هوا باشند.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین به مسافران نوروزی توصیه کرد: طی امروز، فردا و پس فردا از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها و سراب ها خودداری کنند.


وی یادآور شد: دمای هوای امروز کرمانشاه بین هفت تا 16 درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.
پارسا میانگین بارش های سال زراعی جاری (اول مهر 94 تا 6 فروردین 95) را 522 میلیمتر عنوان و اظهار کرد: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه قبل 105 و نسبت به بلند مدت 55 درصد رشد نشان می دهد.




تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن