تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار الحوثی به متجاوزان؛ ادامه جنگ نتایج و عواقب بدتری برایتان رقم خواهد زد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر امروز: رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت اولین سالگرد جنگ ویرانگر رژیم آل سعود و متحدانش علیه یمن تأکید کرد متجاوزان در این جنگ شکست خورده اند و ملت یمن همچنان در برابر آنها مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.
به گزارش عصر امروز، همزمان با اولین سالگرد تجاوز نظامی رژیم سعودی و متحدانش به کشور عربی فقیر یمن، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش مردمی انصارالله درباره آن سخنرانی کرد.
مهمترین محورهای سخنان عبدالملک الحوثی به مناسبت اولین سالگرد جنگ اعراب علیه یمن
عبدالملک الحوثی در ابتدای سخنان خود که به طور مستقیم از شبکه المسیره و دیگر شبکه های مهم منطقه ای از جمله المنار و المیادین پخش می شد، تأکید کرد رژیم سعودی مراعات حق همسایگی را نکرد و این همسایه متجاوز به ناحق به همسایه خود (یمن) حمله کرد.
الحوثی از مواضع ملت ها و گروه ها و نیروهایی که در این جنگ ظالمانه کنار ملت یمن قرار گرفتند و از آنها حمایت کردند، تقدیر کرد، وی در این زمینه به طور ویژه از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به خاطر حمایت مستمر از ملت یمن تقدیر و تشکر کرد.
تأمین هزینه های این جنگ و مقدمه سازی و اجرای آن از سوی رژیم سعودی صورت گرفت، این رژیم با اطمینان از حمایت های سیاسی و رسانه ای از خود همه چیز را در یمن هدف تجاوزات خود قرار داد. رژیم سعودی کنار این جنگ، برای خود این شیوه را هم در پیش گرفت که نقش قارون را ایفا کند.
اعلان جنگ ...
[ مشاهده متن کامل خبر هشدار الحوثی به متجاوزان؛ ادامه جنگ نتایج و عواقب بدتری برایتان رقم خواهد زد در سایت تحلیلی خبری عصر امروز ]

شنبه ، ۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر امروز]
[مشاهده در: www.asremrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن