تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال تحریم های جدید اوکراین علیه روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:پول نیوز: پول نیوز -شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین 54 نفر از مقام های روس را در رابطه با محکومیت نادیا ساوچنکو خلبان زندانی اوکراینی در روسیه که به 20 سال زندان محکوم شده است، تحریم کرد.
شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین روز جمعه فهرست متشکل از 54 مقام روس را منتشر کرد و این افراد متهم به اقدامات غیر قانونی در مورد ساوچنکو و اولگ سنتسوف (کارگردان اوکراینی زندانی در روسیه) و برخی اتباع دیگر اوکراینی شده اند.
اولگ سنتسوف کارگردان تلویزیونی اوکراینی در بهار سال 2014 در منطقه کریمه به جرم تلاش برای برنامه تروریستی در کریمه دستگیر و به 20 سال زندان محکوم شد.
بر اساس اطلاعات شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه در فهرست تحریمی جدید اوکراین علیه روسیه نام مقامهای سازمان امنیت فدرال روسیه، کمیته بازپرسی دادستانی روسیه، شماری از نظامیان روس و قاضیان دادگاه ها گنجانده شده است.
پترو پوروشنکو رئیس جمهوری اوکراین در نشست شورای امنیت ملی و دفاعی این کشور خواهان گسترش این فهرست تحریمی شد که به فهرست ساوچنکو معروف شده است.
نادیا ساوچنکو خلبان زندانی اوکراینی در روسیه به اتهام شرکت در قتل دو خبرنگار روس در شرق ...
[ مشاهده متن کامل خبر اعمال تحریم های جدید اوکراین علیه روسیه در پول نیوز ]
اعمال تحریم های جدید اوکراین علیه روسیه






شنبه ، ۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پول نیوز]
[مشاهده در: www.poolnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن