تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باغ 200 هکتاری فدک توسط دانشجویان جهادی دانشگاههای تهران در دلفان ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مسئول سازندگی بسیج دانشجویی تهران گفت: باغ 200 هکتاری فدک توسط دانشجویان جهادی دانشگاههای تهران در دلفان ایجاد می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، شیرالی در جمع خبرنگاران  احداث باغ میوه فدک با مساحت 200 هکتار را از جمله برنامه های شاخص دانشجویان جهادی در شهرستان دلفان برشمرد و گفت: تاکنون 50 هکتار از این باغ در فاز اول نهال کاری شده و همچنین آب بند مورد نیز از سرشاخه های رودخانه سیمره برای تامین آب مورد نیاز جهت آبیاری قطره چکانی آن احداث شده است.

وی افزود: دانشجویان جهادی از 15 تا 26 اسفند سال گذشته با حضور در منطقه نسبت به قلمه زنی و اصلاح نهال های غرس شده در باغ فدک و همچنین ارائه آموزش های لازم به باغ داران اقدام کردند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان تهران گفت: باغ فدک با مشارکت اداره جهاد کشاورزی شهرستان دلفان، مالکان اراضی و دانشجویان جهادی احداث می شود.

شیرالی ادامه داد: طبق توافق به عمل آمده اداره جهاد کشاورزی شهرستان دلفان سیستم آبیاری قطره چکانی باغ فدک را ایجاد می کند و گروههای جهادی نیز نسبت به تامین نهال های مورد نیاز اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه در باغ نهال سیب قرمز و زرد غرس می شود ادامه داد: گروههای جهادی دانشگاههای استان تهران تا 12 ...
[ مشاهده متن کامل خبر باغ 200 هکتاری فدک توسط دانشجویان جهادی دانشگاههای تهران در دلفان ایجاد می شود در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن