تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821362665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استویچکوف: مرگ کرایف قلبم را شکست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
استویچکوف: مرگ کرایف قلبم را شکست




عضو کلیدی تیم رویایی یوهان کرایف فقید از خبر فوت سرمربی سابق خود شوکه و دل‌شکسته شده است.





خبرگزاری تسنیم: هریستو استویچکوف، ستاره بلغارستانی سابق بارسلونا، مرگ یوهان کرایف، سرمربی هلندی‌اش در دوران بازی در بارسلونا را با کلماتی مانند «نابودکننده» و «شوک‌کننده» توصیف کرد.

مرد سال 1994 فوتبال اروپا تحت‌هدایت یوهان کرایف در بارسلونا چهار بار متوالی لالیگا را فتح کرد و سال 1992 جام باشگاه‌های اروپا را بالای سر برد.

زوج او و روماریو به عنوان یکی از ارکان اصلی تیم رویایی کرایف، قدرتمندترین مدافعان دنیا را به زانو درمی‌آورد، اما حالا با گذشت دو دهه از آن دوران، استویچکوف از مرگ کرایف به زانو درآمده است.

وی در این باره گفت: نابود و دل‌شکسته شده‌ام. از میامی به بارسلون می‌روم تا با مردی که نقش مهمی در زندگی حرفه‌ای‌ام داشت، وداع کنم. بدون حضور کرایف، امکان تصاحب توپ طلای اروپا و بازی در بارسلونا برای من به‌وجود نمی‌آمد. او به من اجازه داد با بازی در تیم رویایی بارسلونا لذت فوتبال و فتح جام‌های بزرگ را بچشم.

استویچکوف تصریح کرد: در بارسلونا با وعده تحقق‌یافته پیشرفت به من امید و انگیزه داده می‌شد. خبر مرگ کرایف برای من غیرمنتظره بود، چون در مبارزه اولیه با سرطان به موفقیت‌هایی رسیده بود. من و خانواده‌ام به عنوان طرفدار و ستایشگران او کاملاً ناراحت و غم‌زده هستیم. یوهان بی‌همتا بود و سرنوشت بارسلونا را تغییر داد.






تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن