تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاوا؛ پرطرفدارترین زبان برنامه نویسی جهان


واضح آرشیو وب فارسی:پول نیوز: جاوا ابتدا یک زبان برنامه نویسی ساده بود، اما با از راه رسیدن Node.js که یک نسخه تغییر یافته از موتور JavaScript V8 پرسرعت گوگل بود( موتوری که در مرورگر کروم هم مورد استفاده قرار می گیرد) استفاده از جاوا بر روی سرورها هم ممکن شد.
پول نیوز - بررسی سالانه انجام شده از 50 هزار برنامه نویس در جهان نشان می دهد که جاوااسکریپت که حیات خود را از سال 1995 میلادی آغاز کرده کماکان پرطرفدارترین زبان برنامه نویسی جهان است.
به گزارش وی تری، Stack Overflow در تحقیق خود تلاش کرده به این موضوع هم پی ببرد که چرا کاربران ، توسعه دهندگان و برنامه نویسان هنوز علاقه زیادی به استفاده از جاوا دارند.
از مجموع کسانی که در این تحقیق شرکت کرده اند 28 درصد برنامه نوبس تمام وقت و 8.4 درصد برنامه نویس گوشی و تبلت بوده اند. 5.8 درصد هم گفته اند تنها در وب برنامه نویسی می کنند.
Stack Overflow در بررسی های خود به این نتیجه رسیده که برنامه جاوا در میان تمامی این گروه ها محبوب بوده است و بر روی کره زمین زبان برنامه نویسی محبوب تر از آن وجود ندارد. دیگر زبان برنامه نویسی محبوب React است که یک کتابخانه جاوااسکریپت برای ساخت رابط های کاربری است.
جاوا ابتدا یک زبان برنامه نویسی ساده بود، اما با از راه رسیدن Node.js که یک نسخه تغییر یافته از موتور JavaScript V8 پرسرعت گوگل بود( موتوری که در ...
[ مشاهده متن کامل خبر جاوا؛ پرطرفدارترین زبان برنامه نویسی جهان در پول نیوز ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پول نیوز]
[مشاهده در: www.poolnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن