تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال بروکسل و آنکارا بر سر یکی از عاملان انتحاری


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: وزیر دادگستری بلژیک شامگاه چهارشنبه ضمن تأیید اخراج یکی از عاملان انتحاری حملات بروکسل در تابستان گذشته از سوی مقامات ترکیه، اعلام کرد ابراهیم البکراوی به هلند بازگردانده شده بود، نه به بلژیک.
کوئن جینز، وزیر دادگستری بلژیک در شبکه تلویزیونی هلندی زبان «VRT » اعلام کرد: «به طور قطع (مقامات ترکیه) بکراوی را تحویل بلژیک نداده اند.»
جدال بروکسل و آنکارا بر سر یکی از عاملان انتحاری
وزیر دادگستری بلژیک گفت: «براساس اطلاعاتی که دادستانی فدرال در اختیار من قرار داده است، او به هلند بازگردانده شده بود، نه بلژیک.»

ریاست جمهوری ترکیه روز چهارشنبه اعلام کرد ابراهیم البکراوی که صبح سه شنبه خود را در فرودگاه بروکسل منفجر کرد، ژوئن گذشته در ترکیه بازداشت و سپس اخراج شد، اما مقامات بلژیک بعدا اعلام کردند که او هیچ ارتباطی با تروریسم ندارد و وی را آزاد کردند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: «یکی از مهاجمان بروکسل فردی بود که ما ژوئن 2015 او را در استان غازی عنتاب (در جنوب شرقی ترکیه) دستگیر و اخراج کردیم. ما 14 ژوئیه 2015 موضوع اخراج او را به سفارت بلژیک در آنکارا اطلاع دادیم، اما این فرد سپس آزاد شد. بلژیک هشدار ما را درباره این واقعیت که این فرد یک مبارز خارجی است، نادیده گرفت.»

اردوغان خاطرنشان کرد این فرد مظنون از طریق هلند بازگردانده ...
[ مشاهده متن کامل خبر جدال بروکسل و آنکارا بر سر یکی از عاملان انتحاری در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن