تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1827332018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش 250 هزار نسخه ای یکی از ترسناک ترین عناوین سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:سخت افزار: به طور حتم یکی از معیار های اصلی ادامه ی فعالیت در دنیای بازی های کامپیوتری برای استودیو های بازی سازی مختلف، میزان فروش مناسب پروژه های پیشین تولید شده به دست آن هاست. امری که به نظر می رسد برای سازندگان یکی از عناوین ترسناک سال گذشته ی دنیای بازی های کامپیوتری نه ایده آل بلکه قابل قبول بوده است. به طور حتم یکی از معیار های اصلی ادامه ی فعالیت در دنیای بازی های کامپیوتری برای استودیو های بازی سازی مختلف، میزان فروش مناسب پروژه های پیشین تولید شده به دست آن هاست. امری که به نظر می رسد برای سازندگان یکی ابه تازگی سازندگان بازی SOMA یعنی اعضای استودیو Frictional Games به اعلام این نکته پرداخته اند که بازی SOMA در طی شش ماهی که از انتشار این بازی به بازار می گذرد موفق به فروش رقمی معادل 250 هزار نسخه بر روی تمامی پلتفرم های مقصد خود شده است. با این حال اعضای استودیو Frictional Games این میزان از فروش را برای آخرین بازی ساخته شده به دست خود رقم چندان ایده آلی نمی دانند و معتقدند که بازی SOMA باید چیزی نزدیک به 20 تا 30 هزار نسخه ی دیگر نیز بفروشد تا آن ها بتوانند هزینه های مربوط به تولید این بازی را پوشش داده و به رقم قابل قبولی در زمینه ی میزان فروش این بازی دست یابند. با این حال سازندگان بازی SOMA روند فروش این بازی در طی این مدت را مناسب توصیف کرده و امیدوارند که بازی SOMA بتواند در طی ماه های آینده و پس از گذشت چیزی نزدیک به یک سال زمان از موعد عرضه شدن این بازی به بازار، فروش قابل قبولی را تجربه کرده و درآمد مناسبی را عاید آن ها سازد. در آمدی که بنا بر تایید اعضای استودیو Frictional Games قرار است صرف تولید دو پروژه ی جدید در دست ساخت آن ها گردد. پروژه هایی که البته هنوز جزییات مربوط به آن ها به طور کامل مشخص به نظر نمی رسد و هیچ معلوم نیست که آیا نظیر پروژه ی ساخت بازی SOMA پروژه هایی بلند مدت و پنج ساله خواهند بود یا این که روند تولید آن ها زمان کمتری را به خود اختصاص خواهد داد. گفتنی است که اعضای استودیو Frictional Games با ساخت بازی Amnesia سبک و سیاق نسبتاً جدیدی را در گیم پلی بازی های سبک وحشت ایجاد نموده و سبب ساز تولید آثار مشابه بیشماری در طی 5 سال اخیر شدند. باید دید که پروژه های بعدی آن ها در چه سبک و سیاقی خواهد بود و چه موفقیت های ویژه ای را برای شان به ارمغان خواهد آورد. به تازگی سازندگان بازی SOMA یعنی اعضای استودیو Frictional Games به اعلام این نکته پرداخته اند که بازی SOMA در طی شش ماهی که از انتشار این بازی به بازار می گذرد موفق به فروش رقمی معادل 250 هزار نسخه بر روی تمامی پلتفرم های مقصد خود شده است. با این حال اعضای استودیو Frictional Games این میزان از فروش را برای آخرین بازی ساخته شده به دست خود رقم چندان ایده آلی نمی دانند و معتقدند که بازی SOMA باید چیزی نزدیک به 20 تا 30 هزار نسخه ی دیگر نیز بفروشد تا آن ها بتوانند هزینه های مربوط به تولید این بازی را پوشش داده و به رقم قابل قبولی در زمینه ی میزان فروش این بازی دست یابند. با این حال سازندگان بازی SOMA روند فروش این بازی در طی این مدت را مناسب توصیف کرده و امیدوارند که بازی SOMA بتواند در طی ماه های آینده و پس از گذشت چیزی نزدیک به یک سال زمان از موعد عرضه شدن این بازی به بازار، فروش قابل قبولی را تجربه کرده و درآمد مناسبی را عاید آن ها سازد. در آمدی که بنا بر تایید اعضای استودیو Frictional Games قرار است صرف تولید دو پروژه ی جدید در دست ساخت آن ها گردد. پروژه هایی که البته هنوز جزییات مربوط به آن ها به طور کامل مشخص به نظر نمی رسد و هیچ معلوم نیست که آیا نظیر پروژه ی ساخت بازی SOMA پروژه هایی بلند مدت و پنج ساله خواهند بود یا این که روند تولید آن ها زمان کمتری را به خود اختصاص خواهد داد. گفتنی است که اعضای استودیو Frictional Games با ساخت بازی Amnesia سبک و سیاق نسبتاً جدیدی را در گیم پلی بازی های سبک وحشت ایجاد نموده و سبب ساز تولید آثار مشابه بیشماری در طی 5 سال اخیر شدند. باید دید که پروژه های بعدی آن ها در چه سبک و سیاقی خواهد بود و چه موفقیت های ویژه ای را برای شان به ارمغان خواهد آورد.


جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سخت افزار]
[مشاهده در: www.sakhtafzarmag.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن