تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستادهای اسکان فرهنگیان تحقق عملی شعار اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی: ستادهای اسکان فرهنگیان تحقق عملی شعار اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل است رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: ستادهای اسکان فرهنگیان تحقق عملی شعار اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل است.
۱۳۹۵ جمعه ۶ فروردين ساعت 01:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، غلامعلی جعفرزاده در بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان در شهر رشت اظهارکرد: آنچه امروز در ستاد اسکان فرهنگیان مشاهده شد تحقق عملی شعار سال اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری می باشد .

نماینده مردم شهرستان رشت تصریح کرد: کاهش هزینه های مردم ، افزایش درآمد دولت ، استفاده بهینه از اماکن دولتی ، افزایش بهره وری از فضاهای موجود از شاخصه هایی است که آموزش و پرورش را پیشگام در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نموده است .

وی خاطرنشان کرد : دولت مترصد است از فضاهایی که سرمایه گذاری کرده است در تمامی ایام سال مورد بهره وری قرار گیرد و مردم بتوانند با نازل ترین قیمت و امنیت خوب برای خانواده ها و سیستم رفاهی مناسب در حد مقدور از آن استفاده نمایند . جعفرزاده از وزارت آموزش و پروش، مدیرکل استان و اعضاء ستاد اسکان فرهنگیان بابت عملیاتی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی تشکر کرد و افزود: این شیوه می تواند الگوی مناسبی برای دیگر نهادها باشد .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن