تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتیجه دیدار تیم ملی ایران و هند


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: تیم های ملی ایران و هند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
نتیجه ایران و هند:به گزارش سیمرغ، تیم ملی ایران از ساعت 19 برابر هند در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به میدان رفت.نیمه نخست:دقیقه 2: بازیکنان تیم ملی ایران بازی را هجومی آغاز کردند و شوت خطرناک امید ابراهیمی که از پشت محوطه جریمه زده شد را دروازه بان هند دفع کرد تا اولین موقعیت خطرناک ایران از دست برود.

دقیقه 4: سانتر زیبای جهانبخش با ضربه سر خوب سردار آزمون همراه شد اما این توپ با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: کار تاکتیکی و خوب بازیکنان ایران با سانتر جهانبخش همراه شد اما شوت طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت هم برای تیم ملی ایران به هدر برود.

دقیقه 13: طارمی در محوطه جریمه هند صاحب توپ شد و پاس رو به بیرون او به آزمون رسید اما شوت سردار آزمون را مدافعان هند به کرنر فرستادند.

دقیقه 21: کار خوب رامین رضاییان و جهانبخش حمله دیگری را برای ایران ترتیب داد اما مهاجمان ایران نتوانستند از سانتر رضاییان بهره ببرند و این موقعیت هم همانند موقعیت های دیگر ایران از دست رفت.

دقیقه 28: جهانبخش با یک پاس زیبا توپ را از بین پاهای دو بازیکن هند عبور داد و رامین رضاییان در ادامه صاحب توپ شد اما شوت او به زاویه بسته را دروازه بان هند به کرنر فرستاد.

دقیقه 30: کرنر ارسالی جهانبخش از سمت راست با ضربه سر سردار آزمون همراه شد اما این توپ را دروازه بان هند به زیبایی به کرنر فرستاد. در ادامه جهانبخش بازهم ضربه کرنر را ارسال کرد و سردار آزمون بالاتر از مدافعان هند ضربه سر را زد اما این بار این توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت جهانبخش داخل محوطه جریمه هند توسط مدافعان سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 33(گل): احسان حاج صفی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با یک ضربه زمینی و برخلاف جهت دروازه بان هند توپ را وارد دروازه کرد تا تیم ملی ایران به اولین گل بازی دست پیدا کند.


این خبر لحظه به لحظه به روزرسانی می شود...


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی






تیم ملی فوتبال ایرانجام جهانی
   زیر مجموعه: ورزش دسته: بازی های ملی 

بازدید: 18

منتشر شده در 1395/01/05  





1395/01/05
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن