تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820078397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده پارلمان عراق: فقط ایران در حال کمک به مردم ناحیه «تازه» کرکوک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نماینده پارلمان عراق تاکید کرد در پی حمله شیمیایی تروریست های تکفیری به ناحیه تازه در طوزخورماتو، آمار مجروحان به بیش از دو هزار نفر افزایش یافته، با این حال فقط جمهوری اسلامی ایران به مردم این منطقه مصیب زده کمک می کند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، محمد تقی المولی امروز پنجشنبه از افزایش تعداد مجروحان حمله شیمیایی تروریست های تکفیری داعش به ناحیه تازه به دو هزار نفر خبر داد.
المولی در گفت وگو با الغدپرس گفت هزاران نفر از مردم تازه در شهرستان طوزخورماتو در نتیجه حمله شیمیایی تروریست های داعشی مجروح شده اند، فاجعه بزرگی رخ داده، ولی رسیدگی دولت، کشورها و حتی ملت عراق در سطح این فاجعه نیست و تنها کشوری که در حال حاضر به مردم تازه کمک می کند، جمهوری اسلامی ایران است که تیم پزشکی به این ناحیه اعزام کرده و به فاجعه دیدگان کمک می کنند.
وی افزود قبلا تعداد مجروحان ناحیه تازه، 400 نفر بودند که در نتیجه مسموم شدن زمین به مواد سمی تعداد آنها به بیش از دو هزار نفر رسیده است.
یک منبع امنیتی در کرکوک گفته بود گروه تروریستی داعش سه شنبه اول مارس، ناحیه تازه در جنوب کرکوک را با 55 موشک کاتیوشا هدف قرار داد که کلاهک های این موشک ها حامل ماده سمی کلر بوده است، تروریست ها از روستای بشیر در نزدیکی تازه که آن را به اشغال خود درآورده اند، به ناحیه تازه حمله کردند.
فاضل الغراوی عضو کمیساریای عالی ...
[ مشاهده متن کامل خبر نماینده پارلمان عراق: فقط ایران در حال کمک به مردم ناحیه «تازه» کرکوک است در خبرگزاری تسنیم ]
نماینده پارلمان عراق: فقط ایران در حال کمک به مردم ناحیه «تازه» کرکوک است






پنجشنبه ، ۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن