تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدارک برنامه هایی برای دانشجویان خارجی که در ایران تحصیل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تدارک برنامه هایی برای دانشجویان خارجی که در ایران تحصیل می کنند
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از پیش بینی و ایجاد برنامه هایی برای دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ایران به جهت آشنایی با فرهنگ ایران خبر داد.


فضل الله ایرجی کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جواندر خصوص دانشجویان خارجی که در دانشگاه های ایرانی تحصیل می کنند، گفت: در نظر داریم اگر دانشجوی خارجی در دانشگاه های ایرانی پذیرش می کنیم یک نوع فعالیت فرهنگی برای آنها پیش بینی کنیم .
وی افزود: درواقع گاهی لازم است که به شکل ویژه برای دانشجویان خارجی به جهت آشنا ساختن با فرهنگ و تمدن و وضعیت فرهنگی و علمی کشورمان برنامه هایی را داشته باشیم ضمن اینکه دانشجویان نیز ما فرصت پیدا کنند که فعالیت بین المللی هم داشته باشند.
ایرجی اظهار داشت: بنابراین به طور مشخص برنامه هایی که در راستای فعالیت های نشان دهنده عمق فرهنگ و تمدن و سوابق تاریخی ایران باشد را در آینده خواهیم داشت و در سال 95 برنامه هایی را درباره این موضوع پیش بینی کرده ایم و از فعالیت های فرهنگی و هنری که نشان دهنده تلاش های علمی و فرهنگی دانشگاه های کشور در محافل بین المللی و محافل دانشگاهی یا در دنیای مجازی و رسانه باشند حمایت می کنیم.
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بااشاره به فعالیت های پیش بینی شده برای دانشجویان غیر ایرانی گفت: بعضی از دانشجویان خارجی را در جشنواره های دانشجویی مشارکت داده ایم مثلا در جشنواره نشریات دانشجویی دو نفر از برندگان بخش آثار از دانشجویان خارجی بودند.علاوه بر آن لازم است که حداقل اردوهایی مانند اردوهای زیارتی و سیاحتی را برای آنها در نظر بگیریم تا با ایران آشنا شوند و بتوانند مبلغینی برای کشور ما باشند که اطلاعات درستی را به کشورهای خود ببرند.
وی در پایان بیان کرد: در تدارک ایجاد طرحای مذکور برای دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ایران هستیم اما چون هنوز این برنامه ها به صورت قطعی، نهایی نشده اند بعدا به صورت مشخص اطلاع رسانی می شوند.



۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن