تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد تند معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از مساجد بسته تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از بسته بودن اکثر مساجد شهر تبریز در اوقات نماز جماعت انتقاد کرد.
محمدصادق پورمهدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: چندین بار اتفاق افتاده که به همراه آقای استاندار برای اقامه نماز جماعت به مساجد شهر مراجعه کرده ایم و با درهای بسته مواجه شده ایم.
وی افزود: لازم است تعدادی از مساجد مشخص در سطح شهر به صورت دائمی و برخی نیز حداقل در اوقات نماز باز باشند و این یک نقطه ضعف بزرگ برای شهری است که ادعای اولین پایتخت جهان تشیع را دارد.
این مسئول با بیان اینکه مساجد به صورت هیئت امنایی اداره می شود، خاطرنشان ساخت: با مجموعه های مربوطه همانند سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف جلسات متعددی در این ارتباط برگزار کرده ایم و مقرر شده است این مسئله به مرور حل شود و حداقل تعداد مشخصی از مساجد حتی اگر افراد کمی در آنها حضور یابند، برای نماز جماعت ظهر باز باشند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتقاد یکی از شهروندان تبریزی نسبت به بسته بودن مسجد جامع تبریز تاکید کرد: بنده به جد پیگیر این مسئله خواهم بود و باید مسجد جامع تبریز همواره باز باشد تا مردم ضمن اقامه نماز در این مسجد به بازدید از این اثر تاریخی شکوهمند بپردازند.
این مسئول در ...
[ مشاهده متن کامل خبر انتقاد تند معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از مساجد بسته تبریز در تابناک ]

پنجشنبه ، ۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن