تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819525863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش خراسان رضوی ظرفیت قابل توجهی در اسکان زائرین فرهنگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آموزش و پرورش خراسان رضوی ظرفیت قابل توجهی در اسکان زائرین فرهنگی دارد وزیر کشور دربازدید از پایگاه اسکان زائرین فرهنگی ثامن 2 مشهد گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی ظرفیت قابل توجهی در ساماندهی اسکان زائرین فرهنگی دارد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ فروردين ساعت 07:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز همزمان با سومین روز بهار95 از پایگاه اسکان زارین فرهنگی ثامن 2 که درمسیرورودی جنوب وجنوب غرب مشهد از مسیرمواصلاتی بزرگراه باغچه درمحل دبیرستان دخترانه خیبر ناحیه ۲ مشهد واقع است بازدیدکرد.
وزیرکشور در این بازدید در گفت وگو با تعدادی از مسئولان این پایگاه و نیز فرهنگیان اسکان یافته در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات به آنان قرار گرفت.
وی در بازدید از پایگاه های ستاد اسکان زائرین فرهنگی، آموزش و پرورش خراسان رضوی را برخوردار از ظرفیت ساماندهی قابل توجهی عنوان کرد.
رحمانی فضلی درحاشیه ی این بازدید با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی مطلوب به زائران  امام هشتم (ع) گفت : بسیج تمامی امکانات برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران ضروری است.
وزیر کشور هم چنین به حضور فرهنگیان در مشهد اشاره کرد و گفت: اسکان فرهنگیان و ارائه خدمات مطلوب به آنان از این جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که فرهنگیان قشر فرهیخته جامعه هستند و فعالیت آن ها در مدارس و آموزش و تربیت کودکان و نسل آینده بسیار مهم و حیاتی است.
وی با اشاره به اقدامات معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی اقدامات خوبی را در جهت پذیرایی از زائران فرهنگی به سرانجام رسانده و تعمیرات مدارس را پیش از آغاز سال نو، در دستور کار خود قرار داده است.
رحمانی فضلی در ارتباط با معرفی فرهنگ زیارت بیان کرد: فعالیت های فرهنگی نیز از چشم اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به دور نمانده و طرح های متعددی همانند (خادمان رضوی) را به جهت معرفی فرهنگ زیارت، مورد اجرا قرار داده اند.
وزیر کشور در پایان از عوامل اجرایی ستاد اسکان زائران فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی به جهت ارائه خدمت صادقانه تقدیر و تشکر به عمل آورد.
 استانداروفرمانده انتظامی خراسان رضوی،دکترکاظمی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل،شاکری مشاورامورمجلس مدیرکل،احسانی رییس اداره حراست،نجاتی مهررییس اداره تعاون واموررفاهی،فرهادی نیا رییس اداره روابط عمومی اداره کل وصابری مدیرآموزش وپرورش ناحیه 2 مشهد وزیرکشوررا دراین بازدید همراهی کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن