تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814906718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باهنر: حرف و حدیث پشت سرم زیاد است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: شایعات زیاد است. از نامزد شدن من برای انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا این که می گفتند دولت وعده یک پست به من داده است. جالب است که برخی هم می گفتند، فلانی ترسید رای نیاورد!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی و نماینده فعلی تهران البته با ته لهجه کرمانی، از سیاستمداران اصولگراست که در سالی که گذشت، تصمیم گرفت فعلا به خود استراحت دهد و کمی از بهارستان دور باشد.
به گزارش جام جم، هرچند بسیاری از گفت وگوهای رسانه ای با باهنر اختصاص به مسائل سیاسی دارد، اما او در گفت وگویی متفاوت با جام جم ، از دغدغه های غیرسیاسی خود سخن گفته است؛ مثلا این که پدر شش فرزند و پدربزرگی برای چهار نوه است یا این که در میان خوانندگان، صدای شجریان ها و شهرام ناظری را به دیگران ترجیح می دهد.باهنر در آستانه 64 سالگی و با داشتن 28 سال سابقه نمایندگی، از علاقه مندی به موسیقی سنتی و مشغله کاری می گوید. او تاکید دارد که از خانه و خانواده دور نیست و در شبکه های اجتماعی هم سرکشی می کند و زمانی که تلفن همراهش را به ما نشان می دهد تا بدانیم در چند گروه تلگرامی عضو است، 45 هزار و 407 پیام نخوانده دارد که به گفته خودش فقط می تواند به بخش های مورد علاقه اش مثل گروه های تخصصی گرافیک یا موسیقی سرکشی کند.
این سیاستمدار در گفت وگوی نوروزی با جام جم به ...
[ مشاهده متن کامل خبر باهنر: حرف و حدیث پشت سرم زیاد است در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

پنجشنبه ، ۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن