تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815520695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرگردانی معلمان آزاد میان دو وزارتخانه


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: یک فعال صنفی معلمان معتقد است: وضعیت شغلی معلمان آزاد شاغل در مدارس غیر انتفاعی بسیار نابسامان است چرا که نه وزارت کار و نه وزارت آموزش و پرورش در این زمینه مسئولیتی بر عهده نمی گیرند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک فعال صنفی معلمان معتقد است: وضعیت شغلی معلمان آزاد شاغل در مدارس غیر انتفاعی بسیار نابسامان است چرا که نه وزارت کار و نه وزارت آموزش و پرورش در این زمینه مسئولیتی بر عهده نمی گیرند.
«محمد حبیبی»، فعال صنفی معلمان در گفتگو با ایلنا با اشاره به بهره کشی از معلمان در بخش خصوصی گفت: اشتغال معلمان در مدارس خصوصی تا کنون سازماندهی نشده است.
وی افزود: میزان دستمزد و مزایای معلمان آزاد کاملا وابسته به شکل قرارداد و نوع نگاه سرمایه گذاران مدارس است و هیچ روال قانونی مشخصی ندارد.
حبیبی با بیان این مطلب که میزان پرداختی به معلمان مدارس خصوصی نسبت به شهریه های دریافتی بسیار پایین است گفت: این مدارس منابع درآمدزایی در سطح انبوه، برای صاحبان سرمایه محسوب می شونداما به نسبت سود انبوهی که نصیب آنها می شود بهره کادر آموزشی بسیار ناچیز است.
این عضو کانون صنفی معلمان با اشاره به این که حق بیمه معلمان آزاد توسط هیات مدیره مدارس غیرانتفاعی معمولا پرداخت نمی شود گفت: این معلمان از خدمات حمایتی محرومند و از پایین ترین سطح امنیت شغلی برخوردارند.
حبیبی تصریح ...
[ مشاهده متن کامل خبر سرگردانی معلمان آزاد میان دو وزارتخانه در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن